برادر قدیمی ترین زندانی زن در دادگاه او شهادت داد

منتشر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای مطلب

با گذشت ۱۹سال از گشوده شدن پرونده قدیمی ترین زندانی زن، رسیدگی iبه اتهام او همچنان ادامه دارد. در آخرین جلسه محاکمه که دیروز در دادگستری شهری ری برگزار شد برادر متهم iبه عنوان شاهد در دادگاه حاضر شد و iبه نفع او شهادت داد.

به گزارش تفسیری خراسان، در این جلسه که در شعبه ۱۰۵ iبه ریاست قاضی خردمند برگزار شد ابتدا برادر مقتول iبه نمایندگی از اولیاء دم خواستار قصاص قاتل برادرش شد.در ادامه قاضی اتهام قتل عمدی را iبه فاطمه تفهیم نمود و از او خواست از خود دفاع کند. فاطمه در چند جمله گفت من در قتل مجید نقشی ندارم و اتهامم را نمی پذیرم. بعد از اظهارات متهم نوبت iبه شهادت شهود رسید. در این پرونده نام ۸نفر iبه عنوان شاهد ثبت شده است که ۴نفر از آن ها طی سال های قبل فوت شده اند.

در جلسه پیش لیلا، یکی از عروس های سابق فاطمه در دادگاه حاضر شد. او گفت سال ها از این ماجرا قبل است و من همان حرف هایی را که آن وقت زدم باز هم تکرار می کنم. دومین شاهد، عفت، عروس دیگر فاطمه بود که iبه رغم ارسال احضاریه، تاکنون در دادگاه حاضر نشده است. سومین شاهد پسر اوست که اعتیاد شدیدی iبه مواد مخدر دارد و مجهول المکان است. چهارمین شاهد احمد برادر فاطمه است.

او که علاوه بر این نسبت شوهر خواهر مقتول نیز است دیروز در دادگاه iبه عنوان شاهد حاضر شد و گفت: مجید و خانواده خواهرم رابطه خوبی با یکدیگر داشتند.وی درباره روز اتفاق و این که آیا فاطمه مجید را iبه قتل رسانده یا خیر گفت: من نمی توانم در این باره قضاوت کنم. من در محل اتفاق نبودم اما فقط می توانم این را بگویم که فاطمه مجید را خیلی دوست داشت.با ثبت اظهارات این شاهد عبدالصمد خرمشاهی، وکیل مدافع فاطمه نیز iبه دفاع از موکلش پرداخت و گفت: هیچ دلیل و مدرک محکمی علیه فاطمه وجود ندارد و iبه همین سبب تقاضای برایت او را دارم.به دنبال این اظهارات رئیس دادگاه ختم جلسه را اعلام نمود تا در جلسه بعدی با حضور سومین شاهد رسیدگی iبه این پرونده قدیمی ادامه یابد.در همین حال قاضی خردمند در این باره iبه خراسان گفت: عروس سابق فاطمه تاکنون دو مرتبه iبه دادگاه احضار شده اما در جلسه محاکمه حاضر نشده است. اگر او در جلسه دیگر نیز حاضر نشود حکم جلبش صادر می شود.

وی درباره سرنوشت این پرونده گفت: بعد از استماع شهادت سومین شاهد، حکم پرونده صادر می شود و امیدواریم این پرونده iبه سریعی iبه سرانجام برسد.فاطمه متهم است در تیرماه سال ۷۲ با خوراندن نوشیدنی مسموم، یکی از اقوام شوهرش iبه نام مجید را iبه قتل رسانده است.

حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.