برانکو: متاسفم نتوانستیم شادی هواداران را تکمیل کنیم



تاریخ انتشار: ۲ February 2016 | 6:30 pm

برانکو: متاسفم نتوانستیم شادی هواداران را تکمیل کنیم

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس گفت: بازی بسیار با کیفیت و خوب بود و تماشاگران توانستند از بازی لذت ببرند و متاسفم که نتوانستیم رضایت‌شان را با بردمان کامل کنیم.

برانکو ایوانکوویچ(Branko Ivanković) در نشست خبری پس از بازی مقابل سپاهان اظهار کرد: به هر دو تیم بابت بازی جنگنده‌ و میل فراوانی که برای برد داشتند تبریک می‌گویم. بیشتر از همه از هواداران تشکر می‌کنم. هوادارانی که با تعداد بسیاری زیادی برای تشویق ما آمدند و ۹۵ دقیقه ما را تشویق کردند.

او گفت: خیلی متاسفم که نتوانستیم شادی‌شان را با بردمان تکمیل کنیم و مایل هستم تشکر ویژه از باشگاه پرسپولیس و شخص آقای طاهری کنم که این امکان را فراهم کردند که تماشاگران با این تعداد کثیر برای تشویق ما بیایند برای گرفتن سه امتیاز. فکر می‌کنم خیلی خوب و دراماتیک بود. ۴ گل داشتیم و این بازی زیبایی یک فوتبال کامل را داشت.

برانکو افزود: دو تیمی با هم بازی کردند که کاملا از نظر دیسیلپین و نظم و بدنی آمادگی کامل داشتند. نیمه اول آن طور که باید بازی می‌کردیم و می‌توانستیم بازی نکردیم. یکی ازدلایلش مربوط به خود ماست. به اندازه کافی تحرک نداشتیم. به اندازه کافی محکم و سریع نبودیم و دلیل دومش را هم در سپاهان می‌توانیم ببینیم که واقعا بازی خوبی به نمایش گذاشتند و فضای کار به ما آن طور که می‌خواستیم ندادند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: به هر حال وقتی نیم فصل دوم شروع می‌شود اولین بازی جزو سخت‌ترین بازی‌هاست. اما سپاهان هم نشان داد که با آمادگی می‌تواند کارش را ادامه دهد حتی در بازی‌های آسیایی.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود اینکه وحید حیدریه گرم کرد وارد زمین نشد؟ گفت: وحید برای گرم کردن بلند شد چون بابک حاتمی از ناحیه مچ احساس ناراحتی می‌کرد ولی ما صبر کردیم که ببینیم وضعیت او چه می‌شود که آیا می‌تواند ادامه دهد یا نه ولی دیدیم که نیاز مبرمی برای تعویض نیست و خواستیم که بازیکنان‌مان را برای موقعیت‌هایی که پیش‌بینی نشده حفظ کنیم.

برانکو درباره تعویض‌هایش در نیمه دوم گفت: علیپور در آمادگی خیلی خوبی به سر می‌برد و او ریتم بازی را با ورودش تغییر داد. واقعا به عنوان یک مهاجم یک گل بسیار زیبا را با ورود خودش به ثمر رساند و مدام هم حریف را تهدید می‌کرد. این دقیقا همان چیزی بود که ما در نیمه اول نیاز داشتیم یعنی فرار به عمق که آقای طارمی و عالیشاه در نیمه اول این کار را انجام ندادند و طبیعی است که با تعویض او انتظار داشتم که توان مضاعف برای ضربات آخر داشته باشیم و کاملا انتظار ما را برآورده کرد.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه در صورت پیروزی در جدول صعود می‌کردند و اینکه این پیروزی از دست رفت گفت: ما به بازی دیگر تیم‌ها توجه نداریم و تمام تمرکزمان را می‌گذاریم برای بازی خودمان که نتیجه بگیریم اما شانس این را از دست دادیم که فاصله‌مان را با استقلال تهران ۳ و با استقلال خوزستان یک امتیاز کنیم. فقط به طور خلاصه اشاره می‌کنم که بازی بسیار با کیفیت و خوب بود و تماشاگران توانستند از بازی لذت ببرند و یک بار دیگر از حضور بسیار زیاد تماشاگران تشکر می‌کنم و متاسفم که نتوانستیم رضایت‌شان را با بردمان کامل کنیم. علی‌رغم اینکه نتیجه مساوی شد، بازهم ما اواخر بازی دو شانس صد درصد داشتیم که می‌توانستیم بازی را ببریم.

گردآوری:گروه ورزش ممتاز نیوز
momtaznew.com/sport
منبع:isna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.