برای آخرین دفاعیاتم نیاز به دو جلسه دادگاه دارم

۳۱اردیبهشت،

متهم ردیف دوم دادگاه کهریزک گفت: برای آخرین دفاعیاتم لایحه می‌دهم همچنین به صورت شفاهی نیز دفاعیاتم را بیان می‌کنم.

 به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، “علی‌اکبر حیدری‌فر” قبل از ورود به یازدهمین جلسه دادگاه کهریزک اظهار داشت: امروز پس از اتمامات آخرین دفاعیات مرتضوی نوبت دفاع من خواهد بود.

متهم ردیف دوم پرونده کهریزک ادامه داد: برای آخرین دفاعیاتم لایحه می‌دهم همچنین به صورت شفاهی نیز دفاعیاتم را بیان می‌کنم.

وی دربارهٔ شهود معرفی شده تصریح کرد: اسامی شهود را با دلایل احضار‌شان به دادگاه ارائه دادم ولی رئیس دادگاه حضور آنها را نپذیرفت.

حیدری‌فر با بیان اینکه دو جلسه برای دفاعیات آخرم نیاز دارم اذعان داشت: شکایت رئیس دادگاه برای مصاحبه‌ام به بعضی رسانه‌ها صورت داده به دادسرا ارجاع شده است.

وی افزود: مصاحبه من به سبب صحبت‌های کامرانی بود چرا که نباید جزئیات دادگاه براساس توافق قبلی افشا می‌شد.

حیدری فر با تأکید بر اینکه مطالب بیان شده از سوی کامرانی علاوه بر افشای جزئیات دادگاه نشر اکاذیب نیز بود اضافه کرد: کامرانی به نقل از سلیمانی مدیرکل زندان‌های استان تهران اذعان داشت که بازداشتگاه کهریزک غیرقانونی است درصورتی که این سخنان سلیمانی نبود و او فقط گفته بود که بازداشتگاه کهریزک قانونی است ولی نظارت کافی صورت نگرفته بود.

متهم ردیف دوم دادگاه کهریزک خاطرنشان کرد: ما با رئیس شعبه توافق کرده بودیم که اگر طرف مقابل مصاحبه کند ظرف ۵ دقیقه برای دفاع از خودمان مصاحبه خواهیم کرد، از این رو من در پاسخ به اظهارات کامرانی آن مصاحبه‌ها را انجام دادم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.