برای بازی کریمی و نوری برنامه داشتیم

۱۸فروردین۱۳،

یحیی‌ گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، پس از پیروزی مقابل داماش در پاسخ به سؤالی که چرا پرسپولیس طراوت همیشگی را نداشت، گفت: بالاخره بازی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی خیلی سخت است و با یک اشتباه یک تیم با یک جام خداحافظی می‌کند، از طرفی دیگر بازی برای هر تیم مقابل داماش در چمن مصنوعی برای خودش بسیار سخت است.

وی افزود: ولی ما خیلی خوب دویدیم و توپ را در زمین به گردش در آوردیم. اصلا خیلی از نقاط قوت حریف را از کار انداختیم چون آنها در زمین خودشان مهره‌های خیلی خوبی داشتند که یکی پس از دیگری آنها را از بازی خارج کردیم.

گل‌محمدی تاکید کرد: در مجموع روز خیلی سختی بود و واقعا این بازی برایم نفس‌گیر شده بود اما در کل باید این را قبول کرد که بیشتر توپ در نیمه زمین بود و به نظرم بازی متعادل بود.

وی گفت: در هر صورت ضربات پنالتی هم جزئی از فوتبال است و ما با توجه به اینکه روزهای زیادی روی این مسئله کار کرده بودیم، توانستیم با تجربه خوب بازیکنان‌مان و اعتماد به نفس آنها به پیروزی برسیم.

سرمربی قرمز‌پوشان خاطرنشان کرد: جا دارد از همه بچه‌های خودم که خالصانه زحمت کشیدند تشکر کنم و یک بار دیگر باید بگویم محمد نوری واقعا گل کاشت. او از نظر فنی بازیکن بسیار خوب و کارآمدی است و همیشه برای ما در هر بازی که در ترکیب است و وقتی از روی نیمکت وارد زمین شده تاثیرگذار بوده است.

سرمربی قرمزپوشان در پاسخ به سؤالی که چرا محمد نوری و علی کریمی نیمکت نشین بودند، گفت: ما برای حضور این ۲ بازیکن در زمین برنامه داشتیم و خوشبختانه با ورودشان تاثیرات خود را گذاشتند. جا دارد برد را همین جا به هوادارانی تقدیم کنم که جانانه با جان و دل ما را دعا کردند و حامی پرسپولیس بودند. این برد ناقابل مبارک‌شان باشد و امیدوارم از آن لذت ببرند.

گل‌محمدی در پاسخ به سؤالی دیگر که چرا در طول ۹۰ دقیقه علی‌رغم حمایت از مهاجمان‌تان در نشست مطبوعاتی فرصت‌های زیادی نداشتید، گفت: من دربارهٔ این موضوع حرف زدم. قبول کنید بازی در زمین داماش واقعا خیلی سخت است. داماشی‌ها چند سال در این زمین بازی می‌کردند و زمین تمرین و بازی اختصاصی خودشان است پس باید از ما روان‌تر بازی می‌کردند. من می‌دانستم بازی در این زمین برای ما سخت است. ما دو یا سه تمرین را در چمن مصنوعی انجام دادیم اما در هر صورت بازی متعادل بود و خیلی کم روی دروازه‌ها خطر ایجاد شد. انشاءالله حالا که بازی با داماش تمام شده با خیال راحت به فینال و موفقیت در آن فکر می‌کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.