برای تحقق اقتصاد مقاومتی همه باید از اسراف و تبذیر پرهیز کنند

شنبه ۱۴ مرداد – ۰۳:۴۱:۳۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس درباره الزامات و پیش نیازهای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت:فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی با توجه به شناخت کامل ایشان از موقعیت کشور و موقعیت جهان و تشدید فشاراقتصادی و تحریم های استکبار جهانی علیه ما مطرح شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل خانه ملت، محمد رضا امیری کهنوج ، به فرازی از سخنان امام (ره) اشاره کرد و گفت: اگر دشمنان ما را تحریم کنند و دروازه های اقتصادی را به روی ما ببندند ما روزه می گیریم که این به معنای آن است که ما همیشه باید آماده باشیم ودرمقابل ترفند ها و نقشه های دشمنان  برخاسته و از ایمان و عقیده خود دفاع کنیم.
نماینده مردم کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه گنج و فاریاب درمجلس شورای اسلامی درادامه اظهار داشت: درراستای تحقق اقتصاد مقاومتی از مدیران و مسولان نظام می خواهیم که برنامه ریزی دقیق و مدونی داشته باشند ودیمی و هیاتی کار نکنند.
وی افزود: اگر درمقابل دشمنان و تحقق اقتصاد مقاومتی با برنامه پیش برویم قطعا می توانیم درمقابل دشمن ایستادگی کنیم و دشمن را زمین بزنیم.
امیری کهنوج درادامه افزود: درراستای تحقق اقتصاد مقاومتی همچنین همه باید از اسراف و تبذیر پرهیز کنند و اصلاح الگوی مصرف الگوی مصرف می تواند دستیابی به اقتصاد مقاومتی را محقق کند.
این عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با تاکید بر این که چاره ای جز صرفه جویی نداریم گفت: اگر در این نبرد جهادی کوتاه بیاییم دچار ایستایی و توقف خواهیم شدو ممکن است از دشمن شکست بخوریم.
نماینده مردم کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه گنج و فاریاب درمجلس شورای اسلامی راه پیروزی درجنگ اقتصادی جامه عمل پوشاندن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و امام (ره) است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۰۴۱۵۴۱۳۶۲۰۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.