برای تشکیل حزب فراگیر در مرحله اقناع جریان‌ها قرار داریم/انتشار “روزنامه پیشرفت” در گرو تشکیل حزب فراگیر

اردیبهشت ۱۴۰۳

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: برای تشکیل چند حزب شناسنامه‌دار فراگیر در کشور در مرحله اقناع جریان‌های مختلف هستیم.

“محمدرضا باهنر” در گفتگو با خبرنگار احزاب ممتاز نیوز، دربارهٔ تشکیل چند حزب فراگیر در کشور اظهار داشت: بحث اینکه باید در کشور چند حزب شناسنامه‌دار و قدرتمند ایجاد شود از مدت‌ها قبل مطرح بوده  اما در این زمینه کار عملیاتی خاصی انجام نشده  فقط صحبت‌هایی با اشخاص مختلف انجام شده است.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین همچنین در ادامه تصریح کرد: اما اینکه بحث تشکیل حزب فراگیر را با فرد خاصی پیگیری کنیم چنین چیزی نبوده است و در حال حاضر نیز برای تشکیل چند حزب شناسنامه‌دار فراگیر در کشور، در مرحله اقناع جریان‌های مختلف قرار  داریم.

وی در پاسخ به اینکه آیا این حزب فراگیر با محوریت جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری تشکیل می‌شود یا خیر؟ گفت: برای تشکیل حزب فراگیر باید همه اصولگرایان جمع بشوند و اینکه محوریتش با تشکل خاصی باشد مهم نیست بلکه محوریت آن براساس اجماع است.

باهنر در پایان دربارهٔ روزنامه پیشرفت که به تازگی برخی رسانه‌ها خبر از احتمال انتشار یافتن آن و پیگیری جامعه اسلامی مهندسین داده بودند، خاطر نشان کرد: انتشار یافتن این روزنامه به تشکیل حزب فراگیر برمی‌گردد و خبر جدیدی نیز در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.