برای تو همیشه خواهم گریست

رمان «برای تو همیشه خواهم گریست» اثر شمسی خسروی، منتشر شد.

به گزارش ایبنا، این کتاب به بخش‌های مختلفی تقسیم شده که هر بخش به نامه‌ای اختصاص یافته است و زبان روایی ساده از اختصاصات این نوشته‌هاست.

خسروی در این باره گفت: در قالب نامه حرفه‌هایم را در این کتاب راحت‌تر زده‌ام؛ چرا که برای این داستان قالب من راوی یا دانای کل را نمی‌پسندم.

وی افزود: در این داستان‌ها دختری با نام «سازناز» دوستش را در شرایط گذر از بحران راهنمایی می‌کند و به او دلگرمی و امید زندگی می‌دهد. این دو دوست از دوران کودکی در یکی از شهرهای شمال ایران با هم بزرگ شده‌اند و ساناز با گفت‌و‌گوهایش خط داستانی را پیش می‌برد.

در بخشی از این کتاب این‌گونه نوشته شده است: «در مورد این که نوشته بودی مطمئنی اگر کامران را ببینم او را می‌پسندم می‌خواهم بگویم سخت در اشتباهی. اتفاقا اصلا این طور نیست. توی نامه‌ات نوشته بودی تو ژاپن موهاش را رنگ می‌کرده . من مردی را که مو رنگ کند یا موهایش را مثل زن‌ها بلند کند،‌ نمی‌پسندم. آخر مردی گفتند، زنی گفتند…»

«برای تو همیشه خواهم گریست» تابستان امسال () به شمارگان ۱۱ هزار نسخه از سوی نشر «آموت» منتشر شد.

این اثر ۱۲۸ صفحه و قیمت آن چهار هزار تومان است.

از خسروی تا به حال بیش از ۳۵ اثر داستانی منتشر شده است. «وداع»(زندگی شهید علی‌اکبر شیرودی)، «پوتین»، «‌تنهایی و دیگر هیچ»، «‌نیمه نارنج»(برگزیده جایزه «بانوی فرهنگ» وزارت ارشاد)، و «وداع یک مرد»(زندگی‌نامه شهید مهندس رضوی مبرقع و ‌برگزیده کتاب سال جشنواره شهید غنی‌پور) از جمله کتاب‌های این نویسنده است.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.