برای جستجوی خودروی سرقتی خود اینجا کلیک کنید

۱فروردین ۱۳،

سرهنگ سعید اسماعیلی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: پلیس راهور تهران با تشدید اقدامات خود و برخورد قاطع با متخلفان رانندگی که قصد بر هم زدن آرامش ترافیکی شهر را دارند می کوشند تا فضای مناسبی را برای رانندگان قانونمند و شهروندان پایتخت نشین به وجود آورند.

*کشف پراید سرقتی به شماره پلاک ۸۶ س ۳۶۳ ایران ۲۲  

این مقام مسئول پلیس راهور تهران گفت: عوامل پلیس راهور تهران در حین انجام وظیفه در محدوده منطقه ۱۵ خیابان نبرد به یک دستگاه خودروی سواری پرایدبه شماره پلاک ۸۶س ۳۶۳ ایران ۲۲ که با دربهای باز شده بود مشکوک شدند.
وی افزود: ماموران طی بررسی و استعلام از سامانه آگاهی متوجه شدند که خودرو سرقتی است لذا خودروبه همراه صورتجلسه به کلانتری ۱۳۲ نبرد منتقل گردید.

*کشف نیسان سرقتی به شماره پلاک ۴۷ د ۱۱۲ ایران ۴۴

این مقام مسئول پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: عوامل واحد گشت خودرویی ، منطقه ۱۹ پلیس راهور فاتب در ساعت ۱۹:۳۰ شب قبل در حین انجام وظیفه در محدوده خیابان احد، به یک دستگاه خودروی سوارینیسان به شماه انتظامی ۴۷ د ۱۱۲ ایران ۴۴ که در لابه لای خودروها پارک شده بود مشکوک شدند.
وی افزود: به دنبال این موضوع عوامل واحد گشت خودروی پلیس راهور فاتب طی بررسی متوجه شدند که خودرو سرقتی است لذا با تنظیم صورت الجلسه خودرو به پارکینگ انتقال داده شد.

*کشف پیکان سرقتی به شماره پلاک ۹۵ل ۶۳۹ ایران ۲۲

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران اذعان داشت: عوامل واحد گشت خودرویی منطقه ۱۵ پلیس راهور فاتب در حین گشت زنی مستمر خود در ساعت ۱۷:۱۵ روز قبل در خیابان ۱۷ شهریور به یک دستگاه خودروی سواری پیکان به شماره انتظامی ۹۵ ل ۶۳۹ ایران ۲۲ که بلاصاحب رها شده بود مشکوک شدند.
وی افزود: به دنبال این موضوع ماموران پلیس راهور فاتب د حین بررسی از خودرو و استعلام از سامانه آگاهی متوجه سرقتی بودن خودرو شده لذا خودر به همراه صورت جلسه به کلانتری ۱۵۹ تحویل گردید.

*کشف پراید سرقتی به شماره پلاک ۸۳ م ۲۴۱ ایران ۷۷

سرهنگ سعید اسماعیلی ابراز داشت: ماموران واحد گشت خودرویی منطقه ۱۶ پلیس راهور فاتب حین گشت زنی مستمر خود در محدوده محور آزادگان رجایی عوامل راهور به یک دستگاه خودروی سواری پراید به شماره انتظامی ۸۳ م ۲۴۱ ایران ۷۷ که بلاصاحب رها شده بود مشکوک شدند.
وی افزود: ماموران این حوزه طی بررسی خودرو و استعلام از سامانه آگاهی متوجه سرقتی بودن خودرو شدند لذا در نهایت خودرو به همراه صورت جلسه به پارکینگ انتقال داده شد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.