برای حضور در مسابقات لیگ برتر مشکلی نداریم

شنبه ۲۰م آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

محمد اصلانی به دنبال اعلام کناره گیری تیم اکسیر بروجرد از مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد گفت: مشکلاتی برای حضور در رقابتهای لیگ داشتیم که خوشبختانه با برطرف شدن آنها آماده حضور در این مسابقات هستیم.

محمد اصلانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق افزود:وقتی به من پیشنهاد شد تا به عنوان سرمربی در تیم اکسیر بروجرد حضور یابم با توجه به شناختی که از اقای حسینی مدیر عامل تیم داشتم این پست را پذیرفتم چرا که به خوبی می دانستم که وی علاقه زیادی به کشتی و خدمت به این رشته دارد.
 
وی ادامه داد:همه چیز به خوبی پیش می رفت نفرات خوب و با انگیزه ای را بر ای حضور پرقدرت در مسابقات لیگ جذب کرده بودیم ،حتی توافقات نهایی نیز  با دو کشتی گیرتراز اول گرجستانی انجام شده بود که به یکباره با خبر شدم مسئولان تیم از حضور در مسابقات لیگ کناره گیری کردند.
 
دارنده چندین مدال رنگارنگ آسیا تصریح کرد:وقتی خبر انصراف تیم اکسیر را از مسابقات لیگ شنیدم خیلی شوکه شدم نه برای خودم بلکه برای کشتی گیران جوانی که به خاطر من بی تیم ماندند.
 
اصلانی با اشاره به مساعدت نماینده مردم بروجرددر مجلس شورای اسلامی برای حضور نماینده این شهر در لیگ امسال افزود: خوشبختانه با پیگیری های فراوان دکتر بروجردی نماینده محترم مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی به طور حتم در رقابتهای لیگ برتر امسال شرکت خواهیم کرد.
 
هفته اول رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد روز سه شنبه ۲۳ آبانماه در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد که نماینده بروجرد در بابل به مصاف تیم داماش این شهر خواهد رفت./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.