برای سنین پایه برنامه ریزی کرده ایم/ ناآشنا با این کمیته نیستم

۲۲ آبان ،

مسئول جدید کمیته استعدادیابی فدراسیون پینگ پنگ:

مسئول کمیته استعدادیابی فدراسیون تنیس روی میز گفت: برای پینگ پنگ بازان در سنین پایه استان های مختلف کشور برنامه های ویژه ای داریم.

عادل علیپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگا خبرنگاران پس از قبول سمت جدید در فدراسیون تنیس روی میز بیان کرد: در کمیته استعدادیابی برنامه ریزی کرده ایم و مشغول تهیه فرمهایی هستیم که بین استانهای مختلف پخش کنیم.

وی تصریح کرد: استانهای کشور را به صورت ۴ یا ۸ منطقه تقسیم کرده ایم و قرار است مربیانی را به این مناطق بفرستیم و فرمهای آماده شده را بین بازیکنان در رده های سنی پایه پخش کنند.

علیپور درباره این فرم ها گفت: فرمها هنوز تکمیل نشده اند اما دو نوع فرم را در نظر گرفته ایم فرم اول تست های پزشکی است که وضعیت سلامتی بازیکنان را مشخص میکند تا از فاکتورهایی را که دارند آگاه شویم.

وی اضافه کرد: تست دوم درباره برنامه های کاربردی تنیس روی میز است که تکنیک های مختلف پینگ پنگ بازان را در نظر می گیریم البته بین بازیکنانی که آموزش دیده اند و یا ندیده اند برای بچه های مبتدی و پیشرفته تر تفاوت قائل هستیم.
همچنین برای بازیکنان حرفه ای تر تست های هماهنگی و آمادگی جسمانی نیز داریم.

علیپور خاطرنشان کرد: این استعدادیابی بین گروههای سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان است و سعی داریم استعدادهای نهفته ای را که در استانها کشف نشده اند را نیز پیدا کنیم زیر معمولا استانها برای حضور در رقابتهای تنیس روی میز کشوری تیم منتخب خود را می‌فرستند و به دنبال کسب مقام می باشند اما ممکن است در همان مکانها کسانی باشند که هنوز دیده نشده اند ما سعی داریم آنها را نیز بیابیم.

مسئول کمیته استعدادیابی فدراسیون تنیس روی میز درباره اینکه سمت جدیدش را در حالی تحویل گرفته است که پیش از این سابقه حضور در کمیته مربیان را داشت و چرا اکنون به کمیته استعدادیابی نقل مکان کرده است گفت: من با وجود اینکه در کمیته مربیان فدراسیون تنیس روی میز سمت  داشتم اما در همان وقت هم سالها در آموزش و پرورش برای حضور در مسابقات جهانی از پایه های ابتدایی و راهنمایی تست استعدایابی می‌گرفتیم و من ناآشنا با این کمیته نیستم.

علیپور درباره سبب ناکامی تیم ملی جوانان ایران در رقابتهای تیمی این مجارستان بیان کرد: جدایی محمد علی رویین تن و علیرضا ملارجبی از تیم جوانان و ورودشان به سنین امید باید بررسی شود و ببینیم چقدر این عدم حضور آنان در تیم نقش داشته است فعلا نظری در این باره ندارم و ترجیح می‌دهم بعد در مورد این ناکامی کارشناسی کنم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.