برای صعود تیم ملی در پوست خودم نمی‌گنجم

۲۹خردادماه،

ملی‌پوش سابق تیم‌ فوتبال ایران اظهار‌ کرد: از این‌ که تیم‌ ملی توانست برابر کره جنوبی نتیجه بگیرد و به صورت مستقیم به جام‌جهانی صعود کند، بسیار خوشحالم و در پوست خودم نمی‌گنجم.

به گزارش ایسنا،وی ادامه‌ داد: البته اگرچه ما در این بازی برنده بودیم ولی نباید از بحث فنی غفلت کنیم؛ کیفیت فوتبال ما با کره قابل قیاس نیست و همیشه از این گونه اتفاقات که تیمی که شایستگی پیروزی دارد ولی برنده نمی‌شود، نمی‌افتد.

سعداوی اضافه‌ کرد: امیدوارم با برنامه‌هایی که فدراسیون و سایر مراجعی که در فوتبال ما تصمیم‌گیرنده می باشند، اجرا می‌کنند، بتوانیم فوتبال‌مان را به سطح اول آسیا و حتی فراتر از آسیا بازگردانیم.

وی افزود: کره سعی داشت توپ را به کناره‌های زمین ببرد و با ارسال توپ برای بازیکن بلندقامت خود بازی‌سازی کند و در چند مورد نیز موفق بود ولی خوشبختانه با هوشیاری و تمرکز بازیکنان ما، آن موقعیت‌ها به نحوی کنترل شدند.

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان ادامه‌داد: تیم ما نیز در این دیدار سعی داشت با لایه‌های متعدد دفاعی تمام فضاها را از حریف بگیرد و در این میان هم نگاهی به ضدحمله داشته باشد و با همین شیوه و به دلیل اشتباه دفاع کره، توانست گل برتری را بزند.

وی با بیان این‌که عوامل زیادی در موفقیت تیم‌ملی دخیل بودند، گفت: ازجمله این عوامل می‌توان به رسانه ها و پیشکسوتان اشاره کرد.

سعداوی دربارهٔ وضعیت ماندن آرش افشین هم بیان‌کرد: در این خصوص باید از خود آرش سوال کنید ولی ما دوست داریم او در مجموعه ما باشد اما به هر حال پیشنهادش به باشگاه باید در یک چهارچوب منطقی باشد و به گونه‌ای باشد که باشگاه بتواند به آن عمل کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.