برای کاندیداتوری در انتخابات در حال بررسی هستم/به صورت مستقل می‌آیم

۳۰م دیماه ،

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من در حال بررسی کاندیداتوری‌ام در انتخابات آتی هستم و اگر تصمیمی برای کاندیداتوری بگیرم به صورت مستقل می‌آیم.

 به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام حسن روحانی؛ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع خبرنگاران، در حاشیه یازدهمین کنگره سراسری حزب مردم سالاری در پاسخ به سوالی د باره کاندیداتوری‌اش در انتخابات آتی اظهار داشت: من هنوز در حال بررسی هستم و اگر تصمیمی برای کاندیداتوری بگیرم به صورت مستقل می‌آیم.
 
وی در پاسخ به سوالی دربارهٔ اینکه واکنش شما به اظهارات عسگر اولادی چیست، تصریح کرد: اگر فضای مناسبی برای گفتگو ایجاد کنیم خوب است.
 
حجت‌الاسلام روحانی دربارهٔ اینکه برخی به قصد تخریب وی کاندیداتوری‌شان را پیش از قطعی شدن در رسانه‌ها مطرح می‌کنند، افزود: هرکسی یک قصد و هدفی دارد، برخی از دوستان ما می باشند و برخی هم می‌خواهند تخریب کنند.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران، مبنی بر اینکه شما به عنوان کاندیدای طرح وحدت ملی هاشمی رفسنجانی مطرح شده‌اید، پاسخ شما به این مسئله چیسـت، گفت: من مستقل می‌آیم.
 
در ادامه حجت‌الاسلام روحانی به این سوال که آیا هاشمی با شما در این‌باره صحبت کرده است یا خیر اظهار داشت:خیلی‌ها با من صحبت کرده‌اند.
 
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت در پاسخ به سوالی درباه برنامه هسته‌ای ایران گفت: اگر غرب به حقوق ملت ایران احترام بگذارد، این مسئله قابل حل است.

انتهای پیام/
پ۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.