برای آزادی ایرانیان اسیردرسوریه ،همه ارگان های ذی ربط در تلاشند

به گزارش گروه اخبارشب ایرنا ، قشقاوی با تشکر از اصحاب رسانه که در مدت اسارت هموطنان خود کوشیدند تا اطلاع رسانی درست انجام دهند گفت:‌ از این ۷ تن تاکنون ۴تن از بند معارضان سوریه آزاد شده اند و امید است بقیه نیز به زودی آزاد شوند و به آغوش میهن بازگردند.

وی اظهارداشت:‌این افراد درشرکت’مپنا’ که یک شرکت مهندسی نیروگاهی است مشغول فعالیت در کشور سوریه بودندکه هشت ماه پیش به دست معارضان سوریه اسیر شدند و با تلاش ارگان های ذی ربط تا کنون ۴ تن از آنان آزاد شده اند.

قشقاوی افزود:‌قبلا مجید قنبری بیدرونی و احمد سهرابی کرت آباد دو تن دیگر از ایرانیان در بند معارضان سوریه بودند که آزاد شده و به میهن عزیز ایران بازگشتند.

سجاد امیریان و کیومرث قبادی دوتن از کارکنان شرکت مپنا در بدو ورود به فرودگاه امام خمینی ( ره ) گفتند:‌ از مقام معظم رهبری ، ریاست جمهوری و وزارت خارجه که با تلاش بی وقفه خود سبب آزادی آنان شدند تشکر می کنند.

معاون کنسولی و پارلمانی ایرانیان وزارت امورخارجه همچنین در مورد حاشیه سازی و جنجال تبلیغاتی رسانه های صهیونیستی در باره سفر وزیر خارجه به قبرس گفت:‌ با توجه به اینکه مقامات کشورها همیشه برای ورود به کشورها از پاویون های دولتی عبور می کنند لذا در این پاویون ها پلیس وجود ندارد تا کسی را دستگیر کند.

قشقاوی جنجال تبلیغاتی در مورد ورود وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران به قبرس را جنجال تبلیغاتی رسانه های شنیداری و مکتوب رژیم صهیونیستی ذکر کرد وگفت:‌ازاین به بعد منتظر حاشیه سازی و جنجالهای تبلیغاتی رسانه های صهیونیستی باشید.

**۱۵۳۶**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۵۵۴۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.