برای از بین بردن چربی هایی که با ورزش و رژیم از بین نمی روند چه کار کنیم؟

۱۲ام بهمن ،
ممتاز نیوز : دکتر محمد گلشنی، متخصص پوست و مو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت:  سبب تجمع چربی  در نواحی موضعی و از بین نرفتن آن به وسیله رژیم غذایی و ورزش عدم دسترسی بدن به این بافت و در نتیجه عدم استفاده از آن در سیکل تبدیل چربی به انرژی است.

وی افزود: روش های مختلفی برای از بین بردن چربی های بدن وجود دارد اولین روش ورزش و رژیم غذایی مناسب است .وی تصریح کرد: قرص های لاغری، روشی برای کاهش اشتهاست نه برای دفع چربی های زاید بدن.

وی افزود: روش های دیگر دفع چربی به دو صورت با عمل جراحی و بدون عمل جراحی ممکن می باشد.وی عنوان کرد: لیپوساکشن، با عمل جراحی صورت می گیرد اما روش که از نوع خاصی از رادیو فرکانسی صورت می گیرد استفاده از دستگاهی به نام RF ( رادیوفرکانسی) می باشد.

وی در ادامه گفت: RF مانند اتوی پوست عمل می کند، RF با ایجاد میدان مغناطیسی به اثر مقاومت بافتی حرارت در زیر پوست ایجاد می گردد بدون این که سطح پوست آسیبی ببینید نحوه کار دستگاه به صورت برقراری جریان خون در بافت چربی موضعی بوده و از این طریق سبب می گردد متابولیسم سلول های چربی که بدن قادر به سوخت و ساز آنها نیست فعال شده و این چربی ها به تدریج وارد سیستم لنف شده و داخل کبد و متابولیزه و نهایتاً از بدن دفع می گردد.

و در نهایت افزود: از اثرات RF رفع افتادگی غبغب، درمان چروک دور چشم ، کاهش خط اخم و خط خنده رفع شلی و افتادگی پوست می گردد.درمان به سن و جنس و شرایط محیطی بستگی دارد.

منبع: ممتاز نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.