برای برگزاری هرچه شایسته‌تر تور دوچرخه‌سواری ایران باید تلاش کرد

۳۱اردیبهشت،

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: تور ایران یکی از قدیمی ترین تورهای قاره کهن است و ما باید برای برگزاری هرچه شایسته آن تلاش کرد.

به گزارش گروه ورزشیممتازنیوز، سید محمد شروین اسبقیان، مدیرکل ورزش و جوانان و مدیر بیست و هشتمین دوره رقابت‌های تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) در مراسم افتتاحیه تور ایران که شب قبل در تبریز برگزار شد، اظهار داشت: بیست و هشتمین دوره رقابت‌های تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران (آذربایجان) را باید در شان و منزلت نظام مقدس ایران اسلامی برگزار ‌کنیم.

وی با بیان اینکه زحمات بسیاری کشیده شده است تا این رقابت‌ها به سطح فعلی از نظر کمی و کیفی برسد، افزود: باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم تا سطح برگزاری این تور از آماتوری به نیمه حرفه‌ای و ۲-۱ تبدیل شود.

سید محمد شروین اسبقیان با اشاره به اینکه بیست و هشتمین دوره از تور ایران در نهایت صحت، سلامت و امنیت کامل برگزار خواهد شد، گفت: این موضوع نشان دهنده صلابت و اقتدار نظام اسلامی است. همچنین حضور ۱۳ تیم خارجی در این دوره از پیکارها نشان از اعتبار این تور بین‌المللی در سطح جهانی است.

“تور دوچرخه‌سواری ایران (آذربایجان) بعد از بیست و هشت سال به جایگاهی رسیده که بیش از ۴۵ تیم اروپایی و اسیایی برای حضور در تور اعلام آمادگی می‌کنند” وی با بیان این جمله افزود: این امر نشان از توانمندی ستاد برگزاری تور در جذب تیم‌های خارجی و همچنین پتانسیل‌های بالای ورزش آذربایجان‌شرقی را نشان می‌دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به ویژگی های خاص این تور که آن را از دوره‌های قبل متمایز می‌کند، اظهار داشت: حضور تیم های مطرح دوچرخه سواری از قاره‌های مختلف جهان، حضور نماینده فدراسیون جهانی و داوران بین المللی و شرکت تیم‌های حرفه‌ای از ۳ قاره در بیست و هشتمین دوره تور دورچرخه سواری ایران (آذربایجان) در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامیده شده است؛ گام مهمی برای نیمه حرفه‌ای شدن این تور آماتور است.

بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران یکم تا ششم خرداد با حضور ۱۹ تیم داخلی و خارجی در مسیرها و جاده های دو استان آذربایجان شرقی و غربی در حال برگزاری است./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.