برای تدوین برنامه های فرهنگی باشگاه پژوهشگران از برنامه های دانشگاه الگو بگیرید

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد گفت: برای تدوین برنامه های فرهنگی باشگاه پژوهشگران از برنامه های دانشگاه الگو گرفته شود تا نتیجه مطلوب حاصل گردد.

مصطفی صائمیان، مسول حوزه فرهنگی باشگاه پژوهشگران در گفتگو با خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران افزود: دکتر مظاهری، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد  با حضور در باشگاه پژوهشگران طی مراسمی از اینکه دکتر کریم زارع به عنوان رئیس باشگاه پژوهشگران طی مراسمی از اینکه دکتر کریم زارع به عنوان رئیس باشگاه پژوهشگران معرفی شده ابراز امیدواری کرد و گفت که کار اصلی علم و پژوهش، فرهنگی است.

در حوزه فرهنگی باید عملگرا بود و نباید فراموش کرد که فرهنگ یک پدیده کیفی و دینی و بسیار پیچیده است. وظیفه ما در حوزه فرهنگ دانشگاه بسیار وسیع است و باید دیدگاه های مطلبوب و مورد نظر را با ایجاد کلاسهای آموزشی تفهیم کنیم.

وی گفت: دکتر مظاهری با اشاره به ۳ رسالت اصلی دانشگاه، تولید علم، انتقال علم و فرهنگ سازی متذکر شد که پیشنهاد می کنم با عقد تفاهم نامه ای، اعضای باشگاه پژوهشگران جوان بتوانند در پژوهشکده قرآن و عترت و پژوهشکده مطالعات میان فرهنگی جذب شده و مسئولیت هایی را نیز عهده دار شوند./ح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.