برای تلفن همراه سیمبین دستیار صوتی انتخاب کنید +دانلود

۲۸ام بهمن ،

شما با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود میان‌برهای صوتـی بسیاری را تعیین کنید و از آن‌ها برای دسترسی سریع و آسان به قسمت‌های مختلف موبایل استفاده کنید.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، امروزه تلاش زیادی صورت می‌گیرد تا کاربران موبایل بتوانند استفاده راحت‌تری از دستگاه‌های تلفن همراه‌شان بکنند و همین‌طور به سرعت به خواسته‌های خود دسترسی داشته باشند و از این رو نحوه تعامل با گوشی‌های موبایل هر روز دستخوش تغییرات فراوانی می‌شود.

برای مثال شما به وضوح، رشد استفاده و به کارگیری صفحات لمسی را در گوشی‌های همراه می‌بینید. این تغییرات به همین‌جا ختم نمی‌شود و ما شاهد ارتقاء کیفی نحوه ارتباط کاربران با سیستم‌عامل موبایل هستیم که در این ارتباط از صوت و نور همراه با فناوری‌های جدید کمک گرفته شده است.

برای نمونه شرکت‌های بزرگ تولیدکننده موبایل سعی دارند کیفیت کنترل صوتی را در محصولات‌شان هر روز ارتقاء بخشند و یا از فناوری‌های جدید مانند صفحه‌نمایش‌های مجازی که با استفاده از تابش نور شکل می‌گیرند استفاده کنند.

در میان غول‌های تلفن‌همراه که سعی دارند در این میدان پیروز شوند، ضعیف‌ترها نیز سعی دارند با پشتوانه قوی نرم‌افزاری این فاصله را جبران کنند.

در این مطلب قصد داریم ۲ نرم‌افزار کنترل صوتی را به شما معرفی کنیم که مخصوص سیستم‌عامل سیمبین، نسخه‌های s^3 ،Anna و Belle است و در این زمینه کمک زیادی به شما می‌کند. نام اولین نرم‌افزار MMMOOO Voice Shortcut است که توسط شرکت نرم‌افزاری بزرگی با همین نام یعنی MMMOOO ساخته شده است.

این نرم‌افزار به نوعی مشابه برنامه siri در سیستم‌عامل iOS را در سیمبین شبیه‌سازی می‌کند و می‌توان از آن به عنوان بهترین برنامه کنترل صوتی برای تلفن‌های‌همراه مبتنی بر سیستم‌عامل سیمبین یاد کرد.

این نرم‌افزار با کارکرد دقیق و سریع خود می‌تواند خدمات فراوانی نظیر فراخوانی برنامه‌ها، مرورگر و یا تماس و ارسال پیام به مخاطب مورد نظرتان را تنها با دستورات صوتی شما اجرا کند.

شما با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود میان‌برهای صوتـی بسیاری را تعیین کنید و از آن‌ها برای دسترسی سریع و آسان به قسمت‌های مختلف موبایل استفاده کنید.

ویژگی بارز این نرم‌افزار در این است که با صدای خود و هر زبان و آوایی که دوست داشتید می‌توانید برنامه‌های مختلف موجود روی گوشی خود را فراخوانی می‌کنید، زیرا این اجازه را به شما می‌دهد تا برای هر بخش صدای خود را ضبط کنید و پس از تایید با اجرای برنامه به صورت پس‌زمینه، از آن‌ها استفاده کنید.

دومین نرم‌افزار با نام Voice Screen Shot که از همان شرکت MMMOOO است، کارکردی مشابه نرم‌افزار قبل و سریع‌تر از آن را دارد که بیشتر برای کنترل صفحه‌نمایش گوشی موبایل به کار می‌رود.

حجم این دو برنامه بسیار کم می‌باشد و با اجرای همیشگی آن‌ها توان بسیار کمی از پردازنده و حجم کمی از حافظه را به خود اختصاص می‌دهند.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.