برای تهدید پژاک پشیزی ارزش قائل نیستم

۳۰م دیماه ،

در پی ادامه درگیری‌های گروهک های تروریستی کومله مهتدی با صدور بیانیه ای به پژاک حمله کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، به نقل از مؤسسه راهبردی دیده‌بان؛ در ادامه به جان هم افتادن‌ها و درگیری‌های اخیر گروهک‌های تروریستی و تجزیه‌طلب کومله و پژاک و دموکرات، این بار گروهک کومله مهتدی بیانیه‌ای علیه فرقه پژاک صادر کرد.

در ابتدای بیانیه‌ی صادر‌شده توسط گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب سعی شده است با ژستی بشردوستانه خود را گروهی حامی حقوق بشر معرفی کند و سپس با فرار رو به جلو دامن خود را از تروریست بودن پاک کند و طرف مقابل یعنی فرقه پژاک را حزبی تجزیه‌طلب، افراطی و تروریست معرفی کند. هر چند که همه این گروهک‌های تروریستی یک هدف را دنبال می‌کنند و با این ژست‌های روشنفکرانه نمی‌توانند دامن خود را از خیانت‌ها و جنایاتشان در حق ملت ایران و بخصوص هم‌وطنان کُرد، پاک کنند.

مهتدی در بخشی از این بیانیه خود را فردی مستقل می‌نامد که به نظر می‌رسد او یا معنی استقلال را نمی‌داند یا خود را به نفهمی زده است: «پژاک، حزب دموکرات‌ها، کومله‌ها … هر کدام به سبک و سیاق و تفکرات و اندیشه‌های خود در این وادی گام نهانده‌اند، اشخاصی مستقل چون من هم می باشند که گاها به سیاست و عملکرد همه آنها انتقاد دارند. هر چند که انتقادها برای بالندگی و سازندگی بوده و هست. ولی این هم نیاز به درک و رشد فکری این احزاب دارد.
در هر حال من به عنوان کوشنده‌ای مستقل در راه آزادی حقیقی، برابری جنسیتی به تمام معنا، سال‌هاست در راه روشنگری دینی و افشاسازی دگماتیسم اسلامی تلاش کرده و می‌کنم. بار دیگر با خود عهد می‌بندم که مستقل و آزاده باقی بمانم، زیرا آزادی بیان، به بخشی لاینفک از من تبدیل گردید و است.»

او در بخش پایانی بیانیه خود که بسیار هم عصبانی به نظر می‌رسد با ادبیاتی شدیداللحن اینگونه به پژاک حمله می‌کند: «محض اطلاع همه، احزابی چون پژاک و هر کسی که سعی دارد با تهدید، جامعه را به بهانه آزادیخواهی به قهقراء خفقان سوق دهد، کومله و شخص رهبری آن عبدالله مهتدی، برای تهدید پژاک پشیزی ارزش قائل نیست.

با این بیانیه‌ها، تنها ماهیت نادموکراتیک خود و اینکه یارای شنیدن نظرات مخالف را، آن هم برای اصلاح و به‌سازی! ندارید را، به نمایشی عمومی می‌گذارید.»

حال باید منتظر عکس العمل های فرقه پژاک نسبت به تهدید مهتدی باشیم و ببینیم که دعواهای این گروهک های تروریستی به کجا خواهد رسید.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.