برای تکمیل پروژه مخزن ماکلوان بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است

رییس ستاد مهر ماندگار کشور گفت: برای تکمیل پروژه مخزن ماکلوان بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان نیز مورد نیاز است که تا پایان سال ۹۲ به اتمام برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه گیلان، علی اکبر محرابیان در بازدید از پروژه‌های مهر ماندگار شهرستان صومعه‌سرا با بیان اینکه تمامی طرح‌های مهر ماندگار شهرستان صومعه‌سرا در بهار سال ۹۲ به اتمام خواهد رسید، گفت: خط انتقال پروژه ۱۵ هزار مترمکعبی مخزن ماکلوان تا صومعه‌سرا ۲۳ کیلومتر است که تاکنون ۱۹ کیلومتر از این خط انتقال برای شهرستان لوله‌گذاری شده و سه کیلومتر از آن باقی مانده است.

وی از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی پروژه مهر ماندگار برای این شهرستان خبر داد و افزود: در حال حاضر برای آبرسانی به صومعه‌سرا ۲۴ حلقه چاه حفر شده و مخزن ۵ هزار مترمکعبی این شهرستان بدون تکمیل تجهیزات به اتمام رسیده است.

محرابیان در ادامه کل اعتبارات اختصاص یافته برای پروژه مخزن ماکلوان را بیش از ۲۵ میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: تاکنون ۱۰ میلیارد تومان از این اعتبار هزینه شده است و هم اکنون برای تکمیل این پروژه بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان نیز مورد نیاز است که تا پایان سال ۹۲ به اتمام برسد.

رییس ستاد مهر ماندگار کشور همچنین در پاسخ به عاشوری نماینده شهرستان فومن و شفت، در اعتراض به کم‌کاری این پروژه برای شهرستان فومن و شفت گفت: تا پایان خرداد سال ۹۲ خط انتقال و حفر چاه‌های شهرستان فومن و شفت در صورت تامین اعتبار انجام خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.