برای حضور در جشنواره هنوز قراردادی را امضا نکرده ام

۳۰م دیماه ،

قرار دادی برای حضور در بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر امضا نکرده ام و تاریخ اجرایم در این جشنواره هنوز مشخص نشده است.

محسن یگانه خواننده پاپ کشورمان در ارتباط با کنسرت های اخیرش به خبرنگار حوزه باشگاه موسیقی خبرنگاران گفت: با مشورتی که با علی ثابت انجام دادیم در تنظیم قطعات اجرایی کنسرت تغییراتی اعمال کردیم تا در آینده به تکرار نرسیم. تمام تنظیمات را علی ثابت انجام داده و من تنها در کارهایی که الکترونیک دارند اعمال نظر کردم.

محسن یگانه همچنین دربارهٔ با همکاری‌اش با محمد اصفهانی گفت:به زودی یک قطعه را با ترانه و ملودی خودم برای محمد اصفهانی آماده خواهم کرد ولی هنوز تنظیم کننده کار مشخص نشده است.

خواننده آلبوم “حباب” در ارتباط با انتشار یافتن یک قطعه مشترک با بهروز صفاریان اظهار داشت: به طور قطع با بهروز صفاریان همکاری خواهم کرد و به زودی قطعه ای مشترک که احتمالاً دو صدایی باشد را منتشر می کنیم. البته هنوز مقدمات این همکاری شکل نگرفته و جزئیات بیشتری از این کار مشخص نیست.

در ادامه وی اضافه کرد: کار کردن با اشخاص با سابقه و معتبر همچون محمد اصفهانی و بهروز صفاریان دشوار است، زیرا در این بین اگر اشتباهی رخ دهد، بازخورد آن در ابعاد وسیعتری خواهد بود.

محسن یگانه با اشاره به این نکته که هنوز قراردادی برای اجرا در بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر امضا نکرده گفت: هنوز برای اجرا در این جشنواره قراردادی امضا نکرده ام و زمان اجرایم مشخص نیست.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.