برای حل همیشگی مشکلات اقتصادی بسیجی‌وار وارد میدان می‌شویم

۱۶خردادماه،

انتقادها و گلایه‌های مردم نسبت به مشکلات اقتصادی، اجتماعی همچون گرانی، بیکاری و تورم صحیح است، اما این مشکلات با توجه به ظرفیت‌های موجود در این کشور با یک نگاه بسیجی همچون دوران دفاع مقدس قابل حل است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، طی برنامه‌ای که به همت ستاد مردمی سعید جلیلی در مسجد سید اصفهان همزمان با شب عید مبعث برگزار شد، جمعی از مردم اصفهان و حامیان سعید جلیلی با حضور پرشور در این برنامه حمایت خود را از این کاندیدای ریاست جمهوری اعلام کردند.

حامیان سعید جلیلی حاضر در مسجد سید اصفهان با دادن شعارهایی چون «اصفهان یک کلام جلیلی والسلام»، «نه سازش نه تسلیم یار جلیلی هستیم»، «نه سازش نه تسلیم تا آخرش می‌ایستیم» به استقبال سعید جلیلی رفتند.

جلیلی در ابتدای برنامه اظهار داشت: هرکسی و در هر جایگاهی اگر کوچکترین زاویه و انحرافی از خط ولایت بگیرد، باید بداند که او از مسیر صراط مستقیم فاصله گرفته است.

وی بیان داشت: هرکسی اگر فکر کند که او مورد لغزش نخواهد شد، آن لحظه، لحظه لغزش اوست.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: همزمانی عید مبعث و حرکت عظیم امام خمینی (ره) در ۵۰ سال پیش را به فال نیک می‌گیریم؛ اگر امروز عزت داریم، اگر امروز دشمنان این نظام صریح می‌گویند که ایران نه تنها مقاومت کرده، بلکه پیشرفت هم کرده است، به خاطر گفتمان انقلاب اسلامی است.

جلیلی ابراز داشت:‌ از دیدگاه من جوانان اصفهان اگر دیروز این قابلیت را داشتند که دشمن بعثی را به زمین بزنند، امروز این ظرفیت هست که حماسه‌های بزرگتری را خلق کنند.

وی عنوان کرد:‌ انتقادها و گلایه‌های مردم نسبت به مشکلات اقتصادی، اجتماعی همچون گرانی، بیکاری و تورم صحیح است، اما این مشکلات با توجه به ظرفیت‌های موجود در این کشور با یک نگاه بسیجی همچون دوران دفاع مقدس قابل حل است.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پایان بیان داشت: برای حل همیشگی مشکلات اقتصادی و اجتماعی باید قبل از همه ساختار داخل دولت و سازوکار اجرایی کشور اصلاح شود.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.