برای دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای با تمام توان تلاش خواهیم کرد

۳۰ام بهمن ،

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت:‌ غربی‌ها اطمینان دارند که عزم راسخ ملت ایران برای دستیابی به انرژی هسته‌ای هرگز متزلزل نخواهد شد و تحریم و فشارها بر اراده ملت ایران اثر نخواهد گذاشت.

سیدحسین نقوی حسینی نماینده ورامین در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به درخواست فرانسه از هند برای وساطت در موضوع هسته‌ای ایران گفت: بهتر از فرانسه قبل از اینکه با وساطت هند از ایران چنین تقاضایی داشته باشد از رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی دوست خود بخواهد که نسبت به معاهدات NPT پایبند باشند.   
 
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران صاحب سلاح هسته‌ای نبوده و نخواهد بود، ما قبلا اعلام کرده‌ایم که هیچگاه از انرژی هسته‌ای در جهت غیرصلح‌آمیز استفاده نخواهیم کرد.   
 
نقوی‌حسینی تصریح کرد: فرانسه چطور می‌تواند چنین درخواستی از جمهوری اسلامی به واسطه هند داشته باشد، در صورتی که ما نه سلاح هسته‌ای داریم و نه در جهت تولید سلاح هسته‌ای گام برمی‌داریم و هرگز در این مسیر قرار نخواهیم گرفت.   
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: غربی‌ها اطمینان دارند که عزم راسخ ملت ایران برای دستیابی به انرژی هسته‌ای هرگز متزلزل نخواهد شد و برای دستیابی به انرژی صلح‌امیز هسته‌ای با تمام توان تلاش خواهیم کرد و تحریم‌ها و فشارها بر اراده ملت ایران اثر نخواهد گذاشت.   
 
وی در پایان اظهار داشت: طرح چنین موضوعاتی و واسطه‌ قراردادن کشورهای دیگر در واقع منحرف کردن موضوع است غرب و اروپا در پی نشان دادن این موضوع می باشند که جمهوری اسلامی در تلاش برای دستیابی به سلاح هسته‌ای است.

 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.