برای دیدن این موزه باید داخل چمدان شوید!

گردآوری توسط گروه گردشگری ممتازنیوز

موزه چمدانی

به گزارش توریست ها به نقل از ایسنا، از چند روز قبل یک موزه چمدانی که به مناسبت ۱۲۰ سالگی یک شرکت تولیدکننده کیف و ساکهای دستی لوکس و گران‌قیمت در «میدان سرخ» شهر مسکو، پایتخت روسیه راه‌اندازی شده، به جاذبه جدید گردشگری این شهر تبدیل شده است.

به گزارش رویترز، این موزه چمدانی حاوی ۲۵ اثر تاریخی متعلق به این شرکت است که از چند روز قبل میزبان هزاران گردشگری است که برای دیدن آن راهی میدان سرخ می‌شوند. در میدان سرخ روسیه علاوه بر موزه چمدانی، مقبره لنین، کاخ کرملین و کلیسای جامع سنت باسیل نیز قرار دارند و بسیاری از خیابان‌های اصلی مسکو هم به این میدان که روزانه میزبان هزاران گردشگر است، منتهی می‌شوند.

موزه چمدانی

موزه چمدانی در شرایطی به جاذبه جدید گردشگری روسیه تبدیل شده که براساس طرح لغو قانون اخذ ویزا که از دسامبر ۲۰۲۲ اجرای آن آغاز شده است، پیش‌بینی می‌شود این کشور در سال‌های آتی رشد چشمگیر گردشگرانش را تجربه خواهد کرد.

روسیه با وجود بهره‌بردن از جاذبه‌های گردشگری متنوع بویژه کاخ‌های زیبا، موزه‌های غنی و طبیعت بکر، سهم کمی از درآمدهای جهانی حاصل از صنعت گردشگری دارد که علت اصلی آن نرخ بالای اقامت در هتل‌های این کشور است.

موزه چمدانی

در این شرایط دولت روسیه قصد دارد تا با ایجاد تغییراتی در قوانین صدور ویزا و همچنین توسعه‌ زیرساخت‌های گردشگری این کشور، با جذب هزاران گردشگر به‌واسطه برگزاری مسابقات جام فوتبال، صنعت گردشگری روسیه را متحول کند.

نظر تان را در مورد این مطلب در پایین صفحه در بخش نظرات بنویسید  

+ ۰

مخالفم + ۰


مکانهای تفریحی و تاریخی جهان Rss
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.