برای دیدن جکی چان در سینما آزادی باید ۱۴ هزار تومان پرداخت کنید!

ممتازنیوز:

IMG13532528

اکران فیلم سینمایی “میراث چینی” با بازی و کارگردانی جکی چان از بیستم مهرماه در ایوان شمس به صورت سه بعدی آغاز می شود.

“میراث چینی” آخرین فیلم جکی چان، بازیگر مشهور هنگ کنگی است که به تازگی در سینماهای آمریکا اکران شده و نسخه دوبله فارسی شده آن از روز شنبه ۲۰ مهرماه به صورت سه بعدی در ایوان شمس روی پرده می رود.

این فیلم با عنوان Chinese  Zodiac محصول سال ٢٠١٢ هنگ کنگ است که در ایران با عنوان “میراث چینی” ترجمه شده و داستان شخصی (جکی چان) است که برای بازگرداندن اشیاء قدیمی چینی از دست قاچاقچیان به کشورش تلاش می کند. کارگردانی این فیلم را جکی چان بر عهده دارد و خودش نیز نقش اصلی آن را بازی کرده است.

با توجه به اینکه مجموعه ایوان شمس به سیستم استاندارد و به روز بین المللی مجهز است، عینک هایی را برای دیدن فیلم های سه بعدی به تماشاگران می دهد که پس از پایان فیلم نیازی به استرداد آنها نیست و عینک ها نزد تماشاگران باقی خواهد ماند. به همین منظور بهای بلیت تعیین شده ۱۰ هزار تومان و هزینه تهیه عینک که ۴ هزار تومان است جداگانه محاسبه می شود و عینک هایی که توسط مخاطبان خریداری می شود با هر بار مراجعه به سینما قابل استفاده است.

پیش از این نیز در ابتدای سال جاری فیلم سینمایی “آقای الف” و انیمیشن “زامبیزیا” در ایوان شمس با همین سیستم سینمای دیجیتال به صورت سه بعدی اکران شده است.

فیلم سینمایی “میراث چینی” در پردیس سینمایی آزادی نیز از روز چهارشنبه ۱۷ مهرماه به صورت سه بعدی و تک سئانس روی پرده می رود.

ذره بین : فقط تو رو خدا چشم و چال مردم رو در نیارید و یک سه بعدی استاندارد ارائه بدید!

مهر


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.