برای فصل بعد، فراری سریع تری می خواهم

۰۹م آذر ،

قهرمان اتومبیل رانی جهان پس از دست دادن عنوان قهرمانی فرمول در فصل ۲۰۱۲، اعلام کرد برای سال بعد به اتومبیل های سریع تری احتیاج دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری روئیترز،  فرناندو آلونسو راننده تیم فراری  که فصل ۲۰۱۲ را بهترین  فصل رانندگی حرفه ای خود در رقابت های فرمول ۱ می داند اعلام کرد اگر فصل بعد بخواهد برای کسب عنوان قهرمانی تلاش کند تیم فراری  بایداتومبیل  های  سریع تری را دراختیار وی قرار دهد.

رقابت های فرمول یک فصل ۲۰۱۲ با قهرمانی رقیب وی  راننده ی  رد بول  خاتمه یافت اما این موضوع در حالی به وقوع پیوست که آلونسو که دو بار قهرمانی جهان را در پرونده ی خود دارد با اتومبیلی کندتر از رقبای خود در تیم های مک کلارن و رد بول  به روی پیست می رفت این موضوع قهرمانی را بر ای وی بسیار سخت تر کرد حالا آلونسو معتقد است فراری در صورتی که اتومبیل های خود را سریع تر  نکند شانسی برای قهرمانی نخواهد داشت.

وی دراین ارتباط گفت: در آینده  ما به اتومبیل های سریع تری احتیاج داریم در حال حاضر  سرعت ما از رد بول و مک کلارن بسیار کمتر است و ما از آنها عقب هستیم.

وی در ادامه افزود:  در گرند پریکس های اخیر ما نتوانستیم به خوبی از دیگر راننده ها پیش بگیریم و این ممنوع  به توانائی راننده های  ما مربوط  نبود موضوع تنها این بود که فراری های کمی کندتر از تیم های دیگر می باشند این مسئله ای است که ما باید  فصل بعد آن را بهبود ببخشیم عیبی ندارد اگر کمی سرعتمان کمتر باشد اما در حال حاضر  این اختلاف  فاحس است و باید برطرف شود ما این فصل شانس آوردیم که بسیار عقب نماندیم وامکان دارد دفعه ی بعد تا این حد شانس نیاوریم.

آلونسو همچنین گفت: ۲ یا ۳  شکست درطول،  رقابت های فرمول ۱ می تواند  بسیار تاثیر گذار باشد وهمه چیز را خراب کند به خصوص برای تیم هائی که به قهرمانی  فکر می کنند در نتیجه ما نباید اجازه دهیم که هرگز اتفاقی چنین دوباره رخ دهد و شانس های قهرمانی ما را کاهش دهد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.