برای قهرمانی می جنگیم/ از ظرفیت فضای مجازی برای پوشش مستقیم بازی ها می توان استفاده کرد

ایسنا/اصفهان مدافع ملی پوش تیم فوتبال بانوان سپاهان با اشاره به تغییرات تیمش در فصل جدید گفت: تیم ما نسبت به گذشته بازی های متفاوتی به نمایش گذاشته و کیفیت عملکرد بازیکنان بالا رفته است و ما برای گرفتن سکوی قهرمانی این فصل می جنگیم.

فاطمه عادلی در گفت گو با ایسنا، در خصوص بازی دربی اصفهان اظهار کرد: هر روز تمرینات بسیار خوب و بانشاطی را سپری می کنیم. تست مربوط به کرونای پیش از بازی دربی را انجام داده و سپس تمرین خواهیم داشت.

وی افزود: تیم یک هفته به استراحت پرداخت و بعد از آن با توجه به انصراف یکی از تیم های گروه ما با هم هفته اول بازی نداشتیم و به جای آن اردوی بسیار خوب و بابرنامه ای در تهران سپری کردیم که طی آن تمرینات بسیار خوب و متنوعی را پشت سرگذاشتیم. تمرین بر روی تاکتیک های جدید تیم در کنار مروری بر تاکتیک های قبلی برای تمرکز بیشتر روی نقاط قوت و رفع نقاط ضعفمان موضوعی بود که به آن دست یافتیم و همچنین به هماهنگی دوباره ای برای این بازی رسیدیم و  کاملا آماده بازی دربی هستیم.

مدافع تیم سپاهان در خصوص بازی رفت و به ویژه بازی بی کیفیت دو تیم در نیمه اول، گفت: در مورد تیم خودمان صحبت می کنم، ما هفته اول شروع لیگ بازی نداشتیم و در هفته دوم بلافاصله وارد دربی شدیم، در مقابل ذوب آهن با توجه به بازی هفته اول کمی به جو لیگ جدید وارد شده بود و این مساله برای تیم ما رخ نداد، بنابراین کمی ناهماهنگ بودیم، اما در ادامه با صحبت های سرمربی تیم در نیمه دوم خودمان را پیدا کردیم و به وظایف خود عمل کرده و نتیجه آن را هم دیدیم.

عادلی تصریح کرد: در ادامه لیگ تیم ما و تیم ذوب آهن بازی های خوبی را سپری کردیم، ما برای قهرمانی می جنگیم و ذوب آهن نیز که احتمال بالا آمدنش زیاد است موجب می شود که به طور قطع بازی بهتری را شاهد باشیم و هر دو تیم برای گرفتن امتیاز پا به این مسابقه خواهند گذاشت و مطمئن باشید بازی قشنگ خواهد بود.

وی در واکنش به مقایسه دو تیم فوتبال بانوان و آقایان سپاهان در این فصل، گفت: جای خوشحالی است که این مقایسه و صحبت ها در مورد تیم ما و تیم آقایان سپاهان انجام می شود. تیم ما امسال خیلی متفاوت از گذشته بازی می کند و با نتایجی هم که به دست آوردیم این مساله را نشان دادیم.

ملی پوش تیم فوتبال بانوان سپاهان خاطرنشان کرد: برای هر بازی شرایط بازی را در طول هفته و تمرینات بررسی می کنیم و هر بازی برنامه خاص خود را دارد و این مساله موجب می شود که راحت تر بازی کرده و به نتیجه برسیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا دوست دارد بازی های تیمش در نقش جهان باشد یا صفائیه، گفت: استادیوم نقش جهان حس و حال دیگری دارد و فکر می کنم برای ما زیباتر و لذت بخش تر است؛ اما ورزشگاه صفائیه هم چمن خیلی خوب و باکیفیتی دارد. ورزشگاه نقش جهان برای زمانی خوب است که تماشاگران زیادی داشته باشیم و یا اجازه ورود خانواده ها فراهم شود تا آنها هم بتوانند در شرایط حرفه ای و خوب بازی اعضای خانواده خود را از نزدیک مشاهده کنند و در مجموع اگر تماشاگران علاقمند به فوتبال بانوان را در آمار زیاد داشته باشیم، نقش جهان مناسب تر است و امیدواریم این اتفاق هم رخ دهد. نکته مهم و قابل تقدیر این است که در کل زمین هایی که برای تمرین و مسابقه، باشگاه سپاهان در اختیارمان گذاشته کیفیت خوب و استانداردی دارند.

عادلی با اشاره به پخش مستقیم اینترنتی بازی های فوتبال بانوان و ظرفیت شبکه اختصاصی باشگاه سپاهان اظهار کرد: با برخی از مسئولان تلویزیون اینترنتی سپاهان صحبت کردم. اگر هنوز امکان پخش از تلویزیون را نداریم حداقل از شبکه های مجازی این اتفاق رخ دهد، همان گونه که رشته بسکتبال چنین اقدام مثبتی  را انجام داده است و این اتفاق خوبی است. در حال حاضر اینترنت و فضای مجازی جزیی از زندگی روزمره ما شده است و همه به راحتی به آن دسترسی دارند و می توانند بازی ها را تماشا کنند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.