برای مراسم عروسی چگونه لباس بپوشیم؟!

به گزارش ممتازنیوز، کارت دعوت های مراسم عروسی را دور خودتان پخش کرده اید و درب کمدتان را باز کرده و خیره خیره به لباسهای داخل کمد نگاه می کنید و از خودتان می پرسید کدام لباس را می توانید بپوشید . در داخل کمد لباس رسمی که در عروسی بهترین دوستتان پوشیده اید ، لباسی که در مراسم مهمانی همکارتان بر تن کرده بودید و لباسی که در جشن های خودمانی فامیلی بر تن کرده اید به چشم می خورند . همه این لباسها کافیست تا بتوانید تیپی روی مد بزنید .
کارسناس مد به نام لیسی پول Lacy Oool به ما نشان می دهد که برای مراسم هایی مختلف چه نوع لباسی را بپوشیم :
برای مراسم هایی که در روز برگزار می شوند چه نوع لباسی را بپوشیم ؟
این نوع مراسم که در روز برگزار می شوند تحت تاثیر آب و هوا هستند و محل برگزاری مراسم چندان اهمیتی ندارد بلکه نوع پارچه و اندازه لباس اهمیت ویژه ای دارد .
۱ – به دنبال پیراهنهای کوتاه تر که از پارچه های نخی و حریر دوخته شده اند باشید .
۲ – قسمت یقه را باز نگه دارید ، بهتر است که لباستان بصورت بندی باشد .
۳ – در صورت استفاده از لباسهای بدون بند استفاده می کنید موهایتان را باز بگذارید و روی شانه هایتان بریزید . در صورتی که موهایتان را جمع کنید شاید خیلی جالب نباشد و حالت اغراق آمیزی پیدا کند .
۴ – استفاده از طرحهایی با رنگ روشن بسیار خوب است . در صورتی که جز آن دسته افرادی هستید که بسیار عرق می کنند رد عرق بر روی لباستان کمتر نمایان خواهد شد .
۵ – دیگر لوازمتان را ساده انتخاب کنید و از پوشیدن پیراهنهای با زرق و برق فراوان خوداری نمایید چرا که این نوع پیراهنها برای قرار ملاقات با دیگر افراد مهم زندگیتان به صرف نهار بهتر است.
۶ – از گوشوارهای ساده ، یک دستبند و یک جفت کفش پاشنه بلند که پاشنه هایش یکسره باشد استفاده نمایید ( کفشهای با پاشنه بلند یکسره به این دلیل پیشنهاد می گردد که در صورت برگزاری مراسم در باغ ، در علف فرو نخواهید رفت )
لباسهای مناسب برای مراسم عروسی که در شب برگزار می شود :
این گونه مراسم راهی بسیار جالب برای امتحان مدهای مختلف می باشد . در صورتی که موهایتان را خوب درست نکرده باشید هوای گرم باعث بدتر شدن اوضاع و آبروریزی می گردند پس اول تصمیم بگیرید با موهای بلندتان می خواهید چه کنید سپس آن را باز کنید .
۱ – اگر موهایتان کوتاه و یکوری می باشد برای جلب توجهات به سمت صورتتان از گوشواره های بلند چند طبقه زیبا استفاده نمایید .
۲ – در مورد رنگ لباس با توجه به اینکه مراسم در شب می باشد استفاده از رنگهای تیره قابل قبول است اما رنگمایه های روشن جلوه مهیج و شادتری خواهند داشت .
۳ – اگر پوست تان را برنزه کرده اید رنگهای مناسب، رنگ صورتی مرجانی و فیروزه ای می باشد . این رنگ ها پوست برنزه را بهتر نشان می دهد .
۴ – با توجه به زمان برگزاری مراسم برای مراسم های عروسی در شب هم استفاده از لباس های کوتاهتر توصیه می گردد ، پس بنابراین پایین دامن را کمی بالا بیاورید .
۵ – لباسهایی که از رنگهای گرم هستند با جواهرات بهتر ست می گردند .
برای مراسم های رسمی چه لباسی بپوشیم؟
۱ – از آن جایی که این نوع مراسم بسیار رسمی هستند انتخاب نوع پارچه اهمیت بسیاری دارد. استفاده از پارچه های مخمل ، پشمی و هر نوع پارچه ضخیم ممنوع بوده و بهترین لباس یک پیراهن لخت ، خنک و بلند تا نوک پا می باشد .
۲ – استفاده از هر گونه لوازم آرایشی و یا تزیینی پر زرق و برق ممنوع می باشد . تیپ شما باید از لحاظ زیبایی شناسی منطقی باشد .
۳ – یک پیرهن ساتن مشکی بلند با گوشواره های میخی الماس نشان خیلی زیباست اما در عین حال خیلی غلو آمیز است . سعی کنید خود واقعی تان را حفظ نمایید .
برای مراسم های خودمانی چه لباسی بپوشیم؟
یک مراسم کوچک و خودمانی را می بایست به عنوان یک حق انحصاری در نظر گرفت . پس حواستان به لباسی که می پوشید باشد .
۱ – در وهله اول اگر مهمانان عروسی حضور دارند بررسی کنید ببینید آنها چه پوشیده اند . شما نمی خواهید هیچ چیزتان شبیه بقیه باشد .
۲ – ساده و شیک بمانید . این گونه مهمانی ها زمان مناسبی برای ریسکهای نامعقول نیست . بهترین لباس برای این نوع مهمانی ها لباسهای طرحدار می باشد . لباسهای توری ( البته از نوع تور لباس عروس نباشد ) هم انتخاب بسیار خوبی هستند .
۳ – اگر چه رنگهای روشن و ملایم مد روز هستند اما رنگ آبی تیره یک تن رنگ زیبا و کلاسیک برای چنین مهمانی هاست .
۴ – کفشهای پشت بند دار و جلو باز تیره رنگ کاملا ً مکمل این تیپ می باشد و گوشواره های میخی ساده و رنگارنگ به طرز کاملا ً زیبایی آن را کامل می کند .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.