برای مربیان پرسپولیس متاسفم/داوران بهترین قضاوتها را انجام دادند

۱۳م دیماه ،

رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی گفت:مربیان تیم پرسپولیس جویبار اعتراضات بی موردی نسبت به داوری در مسابقه فینال لیگ برتر داشتند.

بهمن طالبی در گفتگو با خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:بهترین داوران کشور را برای قضاوت در مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برترکشتی آزاد انتخاب کردیم و آنها نیز به بهترین شکل ممکن کار خود  را انجام دادند.

وی در پاسخ به این سوال که مربیان تیم پرسپولیس سبب شکست تیمشان را ضعف داوری دانستند گفت:به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد داوران بهترین قضاوت ها را انجام دادند ،من نمی دانم وقتی کشتی گیر تیم پرسپولیس نمی تواند در کلینچ نتیجه بگیرد داوری مقصر است ویا وقتی در مبارزه با حریفانشان شکست می خورند داوری ضعف دارد واقعا جای تعجب دارد. گناه ما فقط این بود که  عدالت را رعایت کردیم.

طالبی با بیان این که برای مربیان تیم پرسپولیس متاًسفم تصریح کرد:من مربیان تیم پرسپولیس را بخشیدم اما واقعا این حرکات و رفتارها در شان مربی تیم ملی نیست فقط امیدورام در ورزشی مثل کشتی دیگر شاهد یک چنین وضعیتی نباشیم چراکه اگر به این سمت برویم ورزش اول کشور نابود خواهد شد.

وی دربارهٔ این که چرا غلامرضا محمدی پس از اخراج بار دیگر به کنار تشک آمد گفت:غلامرضا محمدی با دریافت کارت قرمز اخراج شد و نباید به لحاظ قانونی به کنار تشک می آمد اما جو سالن وحساسیت دیدار فینال به گونه ی بود که اگراز ورود وی به کنار تشک جلوگیری می شد ممکن بود اتفاقات بدتری رخ دهد به همین سبب  با او مدارا کردیم که ای کاش این کار انجام نمی دادیم .

طالبی خاطرنشان کرد:داوران کشتی واقعا مظلوم می باشند آنها بدون دریافت حق و حقوقشان در لیگ امسال قضاوت کردند با همه وجود در تمامی مسابقات سوت زدند هرچند منکر این نمی شوم که ضعفهایی هم وجود داشت اما حق این زحمتکشان این نیست که با آنها بدترین رفتارها شود.

 فینال دهمین دوره رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد در حالی بین دو تیم پرسپولیس جویبار و ثامن الحجج(ع)سبزوار برگزارشد که مربیان تیم پرسپولیس اعتراضات بسیاری نسبت به داوری و بهمن طالبی رئیس کمیته داوران داشتند که  در نهایت این دیدار با نتیجه ۵ بر دو به سود ثامن الحجج(ع) سبزواربه پایان رسید البته کشتی وزن ۱۲۰ کیلو گرم برگزار نشد و پرسپولیسی ها سالن مسابقه را ترک کردند.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.