برباتف: دهان منتقدانم را می‌بندم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ شنبه ۲۰م آبان ۹۱،

berb800-1346936962.jpg

مهاجم بلغاری فولام در واکنش به انتقادهای صورت گرفته از او گفت، با عملکردش منتقدان را وادار به سکوت خواهد نمود.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، برباتف درباره عملکردش در منچستریونایتد به روزنامه “سان” گفت: “وقتی منچستریونایتد را ترک نمودم، سرم بالا بود چون ۱۰۰ درصد توانم را در اولدترافورد گذاشتم و هیچ کس نمی‌تواند از من انتقاد کند؛ خصوصا وقتی که دقایق حضورم در منچستر را نیز در نظر بگیرید.”

او در انتقاد از سر آلکس فرگوسن هم عنوان نمود: “فصل ۲۰۱۱ – ۲۰۱۰ آقای گل لیگ برتر شدم اما به جای این‌که بازیکن فیکس منچستریونایتد باشم، دقایق کمتری بازی نمودم اما همیشه به تصمیم مربی تیم احترام گذاشتم.”

بازیکن‌ سال‌های دور بایرلورکوزن و تاتنهام پس از این که فصل پیش تنها ۱۲ بازی به طور ثابت در ترکیب منچستریونایتد قرار گرفت، تصمیم به ترک اولدترافورد و پیوستن به فولام گرفت. او اکنون زیر نظر مارتین یول کار می‌کند که روزگاری او را به لیگ برتر و باشگاه تاتنهام برد. وی زندگی در غرب لندن را لذت‌بخش دانست و در این باره گفت، پیش از آغاز فصل پیشنهادهای مختلفی از چند تیم سری A را برای حضور در فولام رد نموده است.

برباتف درباره تفاوت فولام با تیم‌های سابقش در انگلیس هم گفت: “گرفتن جام با فولام نسبت به منچستریونایتد و تاتنهام سخت‌تر است اما تمرکزم تنها روی گل زدن است.”

فولام امروز (شنبه) در لیگ برتر انگلیس در دربی لندن به مصاف آرسنال خواهد رفت.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.