برترین خودروهای دیزلی در جهان + تصاویر

دوشنبه ۱۵آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

زمانی فکر نمودن در مورد خودروهای دیزلی با گشتاور عالی و مصرف سوخت اقتصادی بسیار بیهوده و پوچ بود ولی اکنون خودروسازان نگاه جدی‌تری به مقوله خودروهای دیزلی با استاندارهای بالا و مصرف سوخت اقتصادی دارند.

به گزارش تفسیری گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ وقتی فکر نمودن در مورد خودروهای دیزلی با گشتاور عالی و مصرف سوخت اقتصادی بسیار بیهوده و پوچ بود ولی اکنون خودروسازان نگاه جدی‌تری به مقوله خودروهای دیزلی با استاندارهای بالا و مصرف سوخت اقتصادی دارند و ما در این مقاله قصد داریم تا بهترین خودروهای دیزلی عرضه یا معرفی شده در سال ۲۰۱۲ را مورد یک بررسی کوتاه قرار دهیم.

مینی کوپر

خودروساز آلمانی بی.ام.دبلیو با استفاده از نسخه چهارموتور دیزلی بین المللی سری یک سبب رشد خیره نماینده قدرت موتروهای دیزلی این شرکت با نیروی گشتاور ۱۹۰ پوندی  و همچون در خودروی جمع و جوری همچون مینی کوپر شد.

این خودرو جمع و جور دوست داشتنی یک وسیله سرگرم نماینده برای رانندگی جمع و جور است و با این حال که خودروهای دیزلی در بین خریداران آمریکای شمالی بخت کمی‌دارند با این حال ما را به آینده موتورهای دیزلی ارائه شده از سوی خودروساز آلمانی بسیار امیدوار نموده است.

در ضمن این نکته نیز حائز اهمیت است که در حقیقت مینی کوپر برای صرفه جویی در مصرف سوخت طراحی و تولید شده است و حالا با نیروگاه دیزلی خود یک ماشین بسیار عالی برای مسافرتهای داخل شهری خواهد بود.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.