برترین شرکت‌های ارایه‌کننده اینترنت معرفی شدند

بر اساس تست‌های بخش سرعت صورت گرفته، شرکت‌هایی که پرسرعت‌ترین خطوط اینترنت کشور را به کاربران خود ارائه می‌دهند، معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بنا بر بررسی‌های صورت گرفته در شهریورماه امسال در مقیاس ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه در سه بازه زمانی یک تا هشت، هشت تا ۱۶ و ۱۶ تا ۲۴ شرکت “عصر انتقال داده‌ها” به عنوان برترین ارائه کننده اینترنت شناخته شده است.

پس از آن در ساعت‌های یک تا هشت و هشت تا ۱۶ “پارس آنلاین” در رتبه دوم قرار دارد و در مابقی ساعات شاتل موفق به کسب این مقام شده است.

اما در مقیاس ۲۵۶ کیلوبیت نیز در تمام ساعات روز “پارس آنلاین” به عنوان برترین ارائه‌کننده اینترنت معرفی شده و در ساعات هشت تا ۱۶ شرکت‌های “توسعه رسان پاسارگاد” و “شاتل” در رتبه‌های دوم و سوم این حجم قرار گرفته‌اند.

بنابر اعلام مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت (متما)، در مقیاس ۵۱۲ کیلوبیت نیز در تمامی ساعت شبانه‌روز شرکت عصر انتقال داده‌ها رتبه اول را به خود اختصاص داد و “پارس آنلاین” در رده دوم قرار می‌گیرد.

طی ساعات ۸ تا ۱۶ نیز شرکت‌های “توسعه رسان پاسارگاد”،‌ “آریانا گستر اسپادانا” و “شاتل” در رده‌های بعدی جدول سرعت و کیفیت ارائه اینترنت قرار دارند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.