برترین های جشنواره ملی بیت و حیران

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ جمعه ۱۲م آبان ۹۱،

ارومیه/ واحد مرکزی خبر/علمی فرهنگی

هفتمین جشنواره ملی موسیقی بیت و حیران پس از سه روز با معرفی نفرات و گروههای برتر امروز به کار خود پایان داد.
در این جشنواره که با حضور هنرمندان ۲۴ استان در سردشت برگزار شد، از ۳۸ نفر برتر در بخشهای مختلف لاوک ، بیت و حیران ، تک خوانی ، کارگروهی ، سازهای زهی ، بادی ، سنتی ، بومی ، کوبه ای و عاشقلر تجلیل شد.
در پایان این جشنواره در بخش quotation mark حیران quotation mark ، پور معروف از اشنویه، در بخش quotation mark بیت quotation mark ، حاج غلامی از سردشت ، در بخش quotation mark مقام quotation mark ، قادری از مهاباد، در بخش quotation mark لاوک quotation mark ، امینه دار از اشنویه و در بخش quotation mark عاشیقلر quotation mark ، هم علیزاده از ارومیه بعنوان نفرات برتر معرفی شدند.
نفرات برتر هم در quotation mark سازهای کوبه ای quotation mark ، وطنی از مریوان، در quotation mark سازهای بادی بومی quotation mark ، محمدی از بوکان، در بخش quotation mark سازهای بادی سنتی quotation mark ، شیرزاد خانی از نجف آباد اصفهان، در quotation mark سازهای مضرابی quotation mark ، سعید زاده از مریوان و در بخش quotation mark ساز زهی quotation mark هم سپهوند از خرم آباد لرستان معرفی شدند.
هیئت داوران در بخش گروهی هم گروه هاوار از بوکان ، مولانا از شیراز و آفتاب طلایی از لرستان را بعنوان برترین گروهها معرفی نمود.
۰۰۰۲


IRIBNews RSS ScientificNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.