برترین گوشی های هوشمند با سیستم عامل آندروید + تصاویر

۱۲م آذر ،

سیتسم عامل آندروید به خوبی جای خود را در میان محصولات هوشمند باز کرده و به همین بهانه ۱۰ نمونه از برترین گوشی های هوشمندی که در سال ۲۰۱۲ از این سیستم عامل بهره برده اند را معرفی می کنیم.

به گزارش نور نیوز ؛

۱- سامسونگ گالکسی Nexus : این محصول دارای کارت حافظه داخلی ۱۶ گیگا بایتی بوده و ۹۹ . ۱۹۹ دلار قیمت دارد.

۲- موتورولا Droid Razr Maxx : بازده طولانی مدت باطری این مدل به کاربر امکان انجام مکالمه ای ۵ . ۲۱ ساعتی را می دهد . این محصول موتورولا به سیستم عامل آندروید ۴ مجهز می باشد و ۹۹ . ۱۹۹ دلار قیمت دارد.

۳- موتورولا Atrix : این مدل دارای دو دوربین عکاسی در جلو و پشت دستگاه می باشد و از کارت حافظه داخلی ۴۸ گیگابایتی بهره می برد . قیمت تعیین شده برای آن ۹۶ . ۲۷۹ دلار است.

 
۴- سامسونگ گالکسی SII : تاکنون ۲۸ میلیون دستگاه از این مدل در سراسر جهان به فروش رسیده است. کارت حافظه گالکسی SII از ۱۶ تا ۳۲ گیگا بایت متغیر می باشد. این مدل ۹۹ . ۱۷۹ دلار قیمت دارد.

۵- موتورولا Droid 4‌: از دیگر محصولات موتورولا که به سیستم عامل آندروید مجهز شده با ترکیبی نزدیک به کامپیوترهای شخصی به بازار آمد. قیمت این محصول ۹۹ . ۹۹ دلار تعیین شده است .

۶- سامسونگ گالکسی نوت : این محصول از سیستم عامل آندروید ۱ . ۴ بهره می برد و کارت حافظه ۱۶ تا ۳۲ گیگابایتی را می پذیرد. قیمت گالکسی نوت ۹۹ . ۲۹۹ دلار است.

۷- اچ تی سی Rezound : مدل یاد شده فقط قابلیت پذیرش کارت حافظه تا ۱۶ گیگا بایت ظرفیت را دارد و به wi-fi مجهز است. سیستم عامل آندروید به خوبی با امکانات این گوشی ۹۹ . ۱۹۹ دلاری سازگار است .

۸- ال جی Nitro : کمپانی ال جی محصولی کاملا لمسی ارائه داده است که از آندروید ۳ . ۲ بهره می برد. کارت حافظه گوشی ال جی نیترو تا ۳۲ گیگا بایت ارتفاع یافته و ۹۹ . ۹۹ دلار قیمت گذاری شده است .

۹- اچ تی سی Amaze : مجموع توان ذخیره سازی این مدل ۴۸ گیگا بایت است و ۹۹ . ۹۹ دلار قیمت دارد.


۱۰- موتورولا Photon : این محصول موتورولا با دوربین ۸ مگا پیکسلی از جمله گوشی های هوشمند کار آمد بازار محسوب می شود که فقط ۹۹ . ۹۹ دلار قیمت دارد.


sadkhabar.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.