برتری میزبان و تساوی پرگل اوکراین با چک

۱۷م دیماه ،

روز اول از مسابقات فوتبال جام جهانی کوچک روسیه یادبود “ولادمیر گراناتکین” اولین نایب رئیس روسی تاریخ فیفا روز شنبه با برگزاری چهار دیدار آغاز شد. در اولین دیدار رقابتها که در گروه A برگزار شد، تیم‌های جمهوری چک و اوکراین برابر همدیگر به تساوی ۳ بر ۳ رضایت دادند و در دیگر دیدار این گروه آذربایجان هم با نتیجه ۳ بر ۲ لیتوانی را شکست داد.

در گروه B هم اسلوونی با یک گل از سد یونان گذشت. پس از مراسم افتتاحیه هم دومین بازی این گروه انجام شد که روسیه برابر لتونی به برتری ۳ بر یک دست یافت.

روز دوم از مسابقات فوتبال جام جهانی کوچک روسیه یادبود “ولادمیر گراناتکین” امروز طبق برنامه زیر پیگیری می‌شود:

گروه C:

* ترکیه – فنلاند، ساعت ۱۱:۳۰ به وقت تهران

* ایران – قزاقستان، ساعت ۱۳:۴۵ به وقت تهران

گروه D:

* بلژیک – ایتالیا، ساعت ۱۶ به وقت تهران

* بلاروس – منتخب سن پترزبورگ، ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران

از سوی دیگر و طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی کوچک روسیه، تیم فوتبال زیر ۱۷ سال (نوجوانان) ایران جوانترین تیم حاضر در مسابقات است. بازیکنان تیم‌های حاضر در این جام زیر ۱۸ سال می باشند اما نفرات تیم ایران اکثرا زیر ۱۷ سال می باشند و برخی از آنها هنوز ۱۶ ساله هم نشده‌اند، موضوعی که مورد توجه رسانه‌های روسی قرار گرفته است.

مسابقات فوتبال جام جهانی کوچک روسیه یادبود “ولادمیر گراناتکین” اولین نایب رئیس روسی تاریخ فیفا از روز شنبه شانزدهم دی‌ماه در شهر سن‌پترزبورگ روسیه آغاز شده و تا یکشنبه ۲۴ دیماه ادامه خواهد داشت.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.