برترین‌های نیم فصل اول لیگ برتر بسکتبال مشخص شدند

۳ م دیماه ،

Amir Kholoosi-18-30.jpg

با پایان نیم فصل اول لیگ برتر بسکتبال بهترین بازیکنان دور رفت معرفی شدند که در کنار جوانانی چون محمد جمشیدی، می‌توان به نقش پررنگ‌ بسکتبالیست‌های خارجی تیم‌ها اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در پایان نیم فصل اول لیگ برتر بسکتبال که با قهرمانی پتروشیمی در دور رفت به پایان رسید بهترین بازیکنان، معرفی شدند که صمد نیکخواه بهرامی امتیاز‌آورترین، حامد حسین‌زاده بهترین پاس دهنده، آتواشویلی بهترین ریباندر و مجتبی بنی عقیل بهترین پرتاب کننده سه امتیازی نام گرفت.

در بخش امتیاز محمد صمد نیکخواه بهرامی با میانگین ۲۴٫۸۸ بهترین امتیازآور بود و پس از او دیگو فاجاردو با میانگین ۲۲٫۸۸ و محمد جمشیدی با میانگین ۲۲٫۲۰ دیگر امتیازآوران نیم فصل اول لیگ بودند.

روزبه ارغوان با میانگین ۲٫۴۴ بلاک شات در این بخش ورزشکار اول بود و پس از او اصغر کاردوست با میانگین ۱٫۸۸ و محمد کُنه با میانگین ۱٫۳۳ در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند.

آتواشویلی سنتر گرجستانی استقلال زرین قشم با میانگن ۱۱٫۴۴ ریباند بهترین بازیکن در این قسمت بود. پس از این دیگو فاجاردو با ۱۰ ریباند و اوشین ساهاکین با ۷٫۷۷ نفرات دوم و سوم معرفی شدند.

در قسمت پاس منجر به گل به ترتیب حامد حسین‌زاده با میانگن ۴٫۸۸، حامد آفاق با میانگین ۴ و آرن داودی با میانگین ۳٫۶۶ بهترین‌های نیم فصل اول بودند. امیر امینی با میانگین ۳٫۷۷ توپ‌ربایی در این بخش در رده اول قرار گرفت و پس از او محمد جمشیدی و حامد آفاق با میانگین ۳٫۳۳ به طور مشترک دوم شدند. کاوه نورافزا با میانگین ۳ توپ‌ربایی در هر مسابقه در رده سوم قرار گرفت. مجتبی بنی عقیل در نیم فصل اول بهترین بازیکنی بود که بالاترین درصد از پرتاب های سه امتیازی‌اش موفق بودند. او ۵۲٫۶۳ درصد از پرتاب‌های سه امتیازی‌اش را وارد سبد کرد. پس از او محمد جمشیدی ۴۰ درصد و مهراد آتشی ۳۹٫۴۴ از پرتاب‌های سه امتیازی شان را وارد سبد حریفان کردند.

در پرتاب‌ها دو امتیازی نیز محمد حسن‌زاده ۶۴٫۶۹ درصد، کرم احمدیان ۶۲ درصد و دیگو فاجاردو ۶۱٫۶۸ درصد از اقدام‌های خود را وارد سبد حریفان کردند.

به گزارش ایسنا آرن داودی در ضربات آزاد با ۸۷٫۸۸ درصد صدرنشین است و پس از او یونس لاله‌زاده با ۸۴٫۶۲ درصد و مجتبی بنی عقیل با ۸۰٫۴۳ درصد در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.