برترین گوشی‌های اندرویدی جهان

۱۶خردادماه،

به گزارش مشرق، فارس به نقل از زد دی نت نوشت: گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید محبوبیت فراوانی در بازار جهانی دارند و روز به روز بر فروش آن‌ها افزوده می‌شود؛ به طوری که کارشناسان اعلام کرده‌اند فروش این محصولات در جهان بیش از آیفون است.

اگر شما جزء گروه علاقمندان به گوشی‌های هوشمند اندرویدی میباشید و قصد دارید گوشی کنونی خود را با یک گوشی اندرویدی تازه عوض کنید، کارشناسان بر پایه یک مطالعه تازه لیست بهترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی موجود در بازار را منتشر کرده‌اند.

• گوشی هوشمند Google Nexus 4: این محصول به سفارش شرکت گوگل و برای سیستم‌عامل موبایلی گوگل یعنی اندروید ساخته شده و از این نظر می‌توان آن را بهترین گوشی هوشمند اندرویدی موجود در بازار دانست.

این گوشی هوشمند به نسخه Jelly Bean اندروید مجهز شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به پردازنده چهارهسته‌ای با توان ۱٫۵ گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر، نمایشگر لمسی ۴٫۷ اینچی از نوع WXGA IPS، دوربین دیجیتالی ۸ مگاپیکسلی، دوربین دوم ۱٫۳ مگاپیکسلی مخصوص تماس‌های تصویری و حافظه داخلی ۸ و ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد.

• گوشی هوشمند HTC One: این محصول تفاوت چندانی با Galaxy S4 سامسونگ ندارد و از نظر امکانات داخلی می‌توان آن‌ها را مشابه یکدیگر دانست.

برای این گوشی هوشمند نسخه Jelly Bean سیستم‌عامل اندروید، پردازنده چهار هسته‌ای Snapdragon 600 با توان ۱٫۷ گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر، دو گیگابایت رم، نمایشگر ۴٫۷ ایچی از نوع Super LCD، دوربین دوم ۴ مگاپیکسلی و حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی در نظر گرفته شده است.

• گوشی هوشمند Galaxy S4 سامسونگ: این گوشی هوشمند امکانات قابل ملاحظه‌ای دارد که آن را از محصولات مشابه موجود در بازار جهانی متمایز می‌کند.

روی این محصول نسخه Jelly Bean سیستم‌عامل اندروید نصب شده است و شامل پردازنده چهار هسته‌ای با توان ۱٫۹ گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر، نمایشگر لمسی ۵ اینچی از نوع Super AMOLED، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین دوم ۲ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD می‌شود.

• گوشی هوشمند Xperia Z سونی: این محصول یک تازه‌وارد در لیست بهترین گوشی‌های اندرویدی جهان محسوب می‌شود.

روی این گوشی هوشمند هم نسخه Jelly Bean سیستم‌عامل اندروید نصب شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به پردازنده چهار هسته‌ای با توان ۱٫۵ گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر، نمایشگر لمسی ۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل، دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین دوم ۲ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD اشاره کرد. البته توجه داشته باشید که این محصول به صورت ضدآب و ضد گرد و غبار ساخته شده است.

• گوشی هوشمند Galaxy Note II سامسونگ: این محصول اندرویدی برای آن دسته از کاربرانی ساخته شده که علاقمند به استفاده از نمایشگرهای لمسی بزرگ می باشند.

این گوشی هوشمند شامل نسخه Jelly Bean سیستم‌عامل اندروید، پردازنده چهار هسته‌ای با توان ۱٫۶ گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر، نمایشگر لمسی ۵٫۵ اینچی از نوع Super AMOLED HD، دوربین دیجیتالی ۸ مگاپیکسلی، دوربین دوم ۱٫۹ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD می‌شود.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.