برتری اوکراین با درخشش شوچنکو/ جدال شیرها و خروس‌ها برنده نداشت

فوتبال جام ملت های اروپا

دور اول از مرحله گروهی رقابت های فوتبال یورو ۲۰۱۲ با تساوی تیم های انگلیس و فرانسه و پیروزی اوکراین مقابل سوئد خاتمه یافت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در نخستین بازی از گروه چهارم تیم های مدعی فرانسه و انگلیس در ورزشگاه “دون باس آرنا” در شهر دونتسک به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت.

در این دیدار ابتدا انگلیس با گلزنی جوئلون لسکات در دقیقه ۳۰ روی ارسال زیبای جرارد و ضربه سر محکم این مدافع پیش تاخته جلو افتاد، اما سمیر نصری هافبک باشگاه منچسترسیتی در دقیقه ۳۹ با شوتی دقیق از پشت محوطه جریمه کار را به تساوی کشاند.

در دیگر مسابقه دیشب اوکراین یکی از دو میزبان مشترک رقابت ها در ورزشگاه المپیسکی شهر کیف با نتیجه ۲-۱ از سد سوئد گذشت و به نخستین برد خود در این مسابقات دست یافت.

در این دیدار ابتدا زلاتان ابراهموویچ در دقیقه ۵۲ سوئد را پیش انداخت، اما آندری شوچنکو مهاجم اسبق تیم های آث میلان و چلسی که در ۳۵ سالگی بسر می برد، دو بار پیاپی در دقایق ۵۵ و ۶۲ دروازه ایساکسون بلند قامت را باز کرد تا تیمش را به ۳ امتیاز برساند.

این رقابت ها امشب با برگزاری دو دیدار از گروه A پیگیری می شود که طی آن جچمهوری چک به مصاف یونان میرود و سپس لهستان پذیرای روسیه خواهد بود.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.