برج میلاد شیک ترین سالن قرآنی است

باید در بحث قرآن از بهترین مکان ها استفاده کرد تا موجب رونق کتاب خدا شود و انتقادهایی که در خصوص سالن برج میلاد مطرح می شود بی اساس است.

صراط: قاری برجسته قرآن با اشاره به انتخاب خوب محل برگزاری مسابقات قرآن تهران گفت: سالن برج میلاد ممکن است معایبی داشته باشد اما در حال حاضر کامل ترین، زیباترین و شیک ترین سالن شهر تهران است و در شان میهمانان بین المللی قرآن است.

مهدی قره شیخ لو با ذکر آیه ای از کلام اله مجید در خصوص زینت بخشیدن مساجد گفت: باید در بحث قرآن از بهترین مکان ها استفاده کرد تا موجب رونق کتاب خدا شود و انتقادهایی که در خصوص برج میلاد مطرح می شود بی اساس است.

وی افزود: سالن برج میلاد تجمل گرایی زاید ندارد و من مصداق تجمل در این سالن ندیدم. به جهت بین المللی بودن آن و با توجه به این که سالن مناسب دیگری برای برگزاری مسابقات قرآن در شهر تهران نداریم در حال حاضر این سالن بهترین شرایط را دارا و از زیبایی خاصی برخوردار است.

وی خاطر نشان کرد: امکاناتی که کشور مالزی برای برگزاری مسابقات بین المللی قرآن می گذارد ما هنوز به آن نرسیده ایم که باید به آن نزدیک شویم.

نفراول مسابقات قرآن تهران در عین حال گفت: از معایب بزرگ مسابقات بین المللی قرآن تهران بحث انتخاب داوران است که باید قانونمند تر شده و شرایطی تعریف شود که هر کس دارای این شرایط بود برای این مسابقات انتخاب شود.

وی گفت: مسابقات بین المللی قرآن علی رغم مدیریت خوب برگزار کنندگان آن با ضعف بزرگ انتخاب داوران مواجه است که موجب کدورت برخی از دوستان می شود و باید انتخاب این داوران را قانونمند تر کرد تا بحث و حکایتی در میان نباشد.

وی افزود: حتما نباید هر سال داوران ثابت مسابقات را در این سطح قضاوت کنند چون ما افراد توانمندی در بحث داوری داریم و نباید حساسیتی روی افرادی خاص داشته باشیم.

قره شیخ لو با تقدیر از استاد عباس سلیمی گفت: انتظاری که از مسئولان برگزاری مسابقات می رود پاس داشتن خدمات خادمین قرآن به ویژه مجری برجسته قرآنی است.

وی به خبرنگاران قرآنی توصیه کرد: مانند روزنامه نگاران غربی از تیترهایی که باعث تشنج در جامعه می شود استفاده نکنند و از ژورنالیسم اسلامی استفاده کنند تا شرط امانت داری شود.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.