برج میلاد هم سیاه پوش شد

۲۸ آبان ،

بیش از ۶۰ برنامه برای ایام محرم و صفر در برج میلاد در ایام محرم و صفر طراحی شده است.

به گزارش تفسیری خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، هوشیار پارسیان مدیر عامل برج میلاد در نشست خبری ویژه برنامه های برج گفت: در ایام محرم و صفر ۶۰ عنوان برنامه طراحی شده که از برنامه های این ایام فضاسازی و سیاه پوش کردن مجموعه برج میلاد اجرای سه کانسپت حجمی با موضوع محرم در محدوده پیرامونی و داخل برج میلاد، نمایشگاه آثار هنری با مضامین مربوط به ایام ماه محرم و صفر در ۴ رشته خطاطی،عکاسی‌، نقاشی در اوراق هنری تهران از ساعت ۹ الی ۲۱ اکران خواهد شد.
وی ادامه داد: از دیگر برنامه های محرم و صفر سینما تک با اکران فیلم دینی و عاشورایی با نشست نقد و بررسی در سالن های سینمایی برج میلاد در ۱۸ تا ۲۰ آذر از ساعت ۱۷ الی ۲۰، آیین های سوگواری اقوام ایرانی در زیر گذر برج میلاد ساعت ۱۶ الی ۱۹ است.
هوشیار پارسیان تصریح کرد: برج میلاد در ایام عاشورایی به شکل قرمز در خواهد آمد و شب شهادت و شام غریبان برج میلاد نورپردازی خاموش خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: دیگر برنامه های برج میلاد برگزاری زیارت عاشورای حسینی با مشارکت هیئت های مستمر در گنبد آسمان دهه اول هر روز صبح ساعت ۷ الی ۹ و کنسرت سنتی وداع با اجرای حسام الدین سراج ۷ و ۸ دی در برج میلاد در مرکز همایش ها اجرا خواهد شد./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.