برخورد اتوبوس اسکانیا، تریلر اسکانیا و پراید با ۹ کشته

رئیس مرکز کنترل راه های کشور گفت: بامداد امروز پس از انحراف به چپ سواری پراید و برخورد با اتوبوس اسکانیا منحرف و از عقب به زیر کامیون رفت و پراید دچار حریق که در نهایت ۹ تن از سواری پراید کشته شدند.

سرهنگ سلبی در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام خبر فوق افزود: بامداد امروز پس از انحراف به چپ سواری پراید و برخورد آن با اتوبوس اسکانیا منحرف و از راست سواری پراید به زیر کامیون و دچار حریق شد که در نهایت در این حادثه ۹ تن کشته شدند.
لازم به ذکر است در سواری پراید ۹ تن بودند که هر ۹ تن آن کشته شدند.
وی ادامه داد: این حادثه ساعت ۵ و ۳۵ دقیقه بامداد در استان گلستان پلیس راه جنگل گلستان در محدوده این محور رخ داد.
* این بار وانت پیکان حادثه آفرین شد
سرهنگ سلبی در ادامه به حادثه ای دیگر اشاره کرد و گفت: در استان خراسان جنوبی محور بیرجند- زاهدان کیلومتر ۳۶ پس از تخطی از سرعت مطمئنه از سوی وانت پیکان به سواری پیکان برخورد که در این حادثه ۱ تن کشته و ۴ تن مجروح شدند.
* روزهای حادثه آفرینی پژو همچنان ادامه دارد
رئیس پلیس کنترل راه های کشور اذعان کرد: در پلیس راه قم- تهران محور قم- جعفریه  پس از تجاوز به چپ سواری پژو۴۰۵ با تاکسی پراید برخورد که طی این حادثه ۵ تن مجروح شدند، این حادثه روز گذشته رخ داده است.
* کامیون، مقصر تصادف روز گذشته
سرهنگ سلبی در ادامه به حادثه ای دیگر اشاره کرد و اظهار داشت: در استان مرکزی حوزه پلیس راه اراک پس از انحراف به چپ کامیون به سواری پراید برخورد که در این تصادف ۳ تن کشته شدند.
* ۵ مجروح قربانی تجاوز به چپ شد
وی گفت: ساعت ۹:۲۰ دقیقه دیروز در استان گلستان محور فرعی خط نو کیلومتر ۲، پس از انحراف به چپ وانت نیسان و برخورد با سواری پیکان منجر به مجروح شدن ۵ تن شد.
سرهنگ سلبی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ درصد تصادفات مربوط به عدم توجه به جلو و خواب آلودگی و بالغ بر ۲۰ درصد انحراف به  چپ است./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.