برخورد اتوبوس حامل ستاره مشهور استقلال به کوه و واژگونی آن

https://www.momtaznews.com/wp-content/plugins/wprobotf/images/47faf__IMAGE634821808401759446.jpg

شب گذشته محور شهرکرد – گچساران شب پرحادثه ای را گذراند که در یکی از این حوادث اتوبوس حامل اعضای تیم کیان بختیار زاگرس شهرکرد ترمز برید و به کوه برخورد کرد.

 

خطر از بیخ گوش ستاره سابق استقلال گذشت

در چارچوب رقابت های لیگ دسته سوم کشور قرار بود امروز تیم کیان بختیار زاگرس به مصاف ابوذر باشت در گچساران برود از همین رو علی سامره و شاگردانش عصر دیروز با یک دستگاه اتوبوس از شهرکرد راهی گچساران شدند تا خود را برای بازی امروز آماده کنند.هنوز یکی ، دو ساعتی از آغاز این سفر زمینی نگذشته بود که اتوبوس حامل کاروان تیم به دلیل نقص فنی و خالی کردن ترمز با حادثه تلخی روبرو شد که ماحصل این اتفاق مصدومیت و جراحت علی سامره و بستری شدن این مربی جوان و جمعی از شاگردانش در بیمارستان بود.

در حد فاصل ۱۵ کیلومتری محور یاسوج – بابامیدان راننده اتوبوس در حالی که با سرعت قانونی در حرکت بود برای کم کردن سرعت در سراشیبی جاده ترمز گرفت که متوجه شد ترمزهای اتوبوس کار نمی کند. در آن لحظه کادر فنی و سرپرستی تیم کیان بختیار از جمله علی سامره که در ردیف های جلو اتوبوس نشسته بودند به تصور این که راننده قصد شوخی و مزاح دارد موضوع را جدی نگرفتند اما با گذشت چند ثانیه پی بردند ماجرا صحت دارد از همین رو دست به کار شدند تا به نحوی جان سایر اعضای تیم را نجات دهند.

پیرو این تصمیم با کم شدن سرعت اتوبوس یکی یکی خود را به بیرون پرت کردند تا به نحوی با ایجاد موانع جلوی لاستیک های اتوبوس به راننده کمک کنند ماشین را کنترل کند اما در همین حین پرت شدن از اتوبوس سوانح تلخی برای اعضای کادر فنی و بازیکنان رقم زد از جمله علی سامره که با دررفتگی کتف و قطع شدن رگ عصب انگشتان دستش روبرو شد و بلافاصله با خودروی شخصی به بیمارستانی در شهرستان نورآباد منتقل شد.

راننده اتوبوس که جان مسافرانش را در خطر می دید قبل از رسیدن به دره پیش رو در جاده تصمیم گرفت اتوبوس را به تپه خاکی و متعاقب آن به کوه بکوبد تا از سقوط اتوبوس به دره جلوگیری کند که این اقدام او موثرواقع شد تا تنها جراحت های سطحی برای اعضای تیم رقم بخورد و تعدادی از بازیکنان و مربیان حاضر در این سفر به بیمارستان های یاسوج و نورآباد منتقل شوند که خوشبختانه وضعیت عمومی همه آنها مساعد است و نیاز به جراحی ندارند و سرپایی مداوا شدند.

تنها مصدوم سنگین این حادثه علی سامره بود که به محض بستری شدن در بیمارستان نورآباد توسط جراح اولین عمل خود را پشت سر گذاشت و قرار است تا یکی دو ساعت دیگر با آزمایشات بیشتر تصمیم به جراجی دوم کتف این چهره سرشناس گرفته شود. یکی از دستیاران سامره در همین ارتباط گفت:« واقعا دقایق ترسناک و پراسترسی را سپری کردیم چون مسئولیت یک تیم بر گردن علی آقا سامره و بقیه مربیان بود به همین خاطر از جان گذشتگی کردند تا بلکه مانع بروز اتفاقات تلخ تر شوند که این بلاها سرشان آمد».

نکته جالب تر این که هم زمان با این حادثه تلخ و چند کیلومتر جلوتر یک دستگاه اتوبوس دیگر با برخورد به نیسان وانت حادثه تلخ تری را رقم زد و متاسفانه با فوت راننده نیسان توام شد که همین اتفاق باعث شد تا همه از حضور اعضای تیم کیان بختیاری در این اتوبوس خبر بدهند در حالی که این گونه نبود و حادثه رخ داده برای علی سامره و اعضای تیمش هیچ فوتی نداشت و تنها با صدمه دیدگی اعضای تیم مواجه شد تا کابوس مرگ از روی سر سامره و همراهانش بگذرد.

مسئولان شورای شهر نورآباد وقتی از اتفاق رخ داده برای اعضای تیم کیان بختیار مطلع شده و شنیدند علی سامره مهاجم سابق استقلال و تیم ملی دچار این سانحه تلخ شد و در بیمارستان این شهر بستری گردید بلافاصله خود را بالای سر سامره رسانده و تمام اقدامات لازم برای مداوای هرچه سریع تر این مربی جوان را انجام دادند از همین رو مدیریت بیمارستان و پزشکان کشیک شب با تلاش مثال زدنی وضعیت سرمربی کیان بختیاری را بررسی و تحت نظر گرفتند و اقدامات اولیه برای مداوای او اعم از جراحی کتف با موفقیت صورت گرفت.

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.