برخورد با ادارات بدون پارکینگ در تهران

جام جم آنلاین: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از وجود ۲۱۸ مجتمع تجاری بدون پارکینگ در پایتخت خبر داد و گفت: بیشتر این واحدها که در مناطق ۱۱ و ۱۲ وجود دارند، برای ما مشکلات جدی ایجاد کرده‌اند.

 سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا از برخورد با ادارات و مجتمع‌هایی که پارکینگ‌ خود را روی کارمندان و مراجعان بسته‌اند خبر داد و گفت: براساس توافقات صورت گرفته در این جلسه با این دسته از ادارات و مراکز دولتی و تجاری به طور جدی برخورد می‌شود.

رییس پلیس راهور تهران با اشاره به نصب ۸ ایستگاه ویژه پلیس در سال گذشته در تقاطع‌ها گفت: در عین حال ۸۰۰ تقاطع مهم و بزرگ تهران مورد شناسایی قرار گرفته است که امیدواریم با همکاری شهرداری تهران ایستگاه‌های ویژه پلیس را در آنها فعال کنیم.

معرفی خیابان‌های نمونه ترافیکی

وی از معرفی خیابان‌های نمونه ترافیکی در تهران خبر داد و گفت: به منظور روان‌سازی ترافیک قرار است هر ماه یک‌بار یکی از خیابان‌ها در هر یک از مناطق ۲۲ گانه را به عنوان خیابان نمونه ترافیکی تهران پس از رفع تمام مشکلات و معایب ترافیکی آن، معرفی کنیم در عین حال مقرر شد ویژگی خیابان‌های نمونه ترافیکی تهران نیز مشخص شود.

رییس پلیس راهور تهران با اشاره به نصب ۱۰۷ دستگاه دوربین سرعت‌سنج در پایتخت گفت: نصب این دوربین‌ها در کاهش تصادفات منجر به واژگونی بسیار موثر بوده است، در عین حال تا پایان امسال ۱۲۳ دستگاه دوربین سرعت‌سنج دیگر در بزرگراه‌های پایتخت نصب می‌شود.

نصب دوربین در ۱۳۰ تقاطع تهران

وی با اشاره به نصب ۱۲۰ دوربین نظارتی دیگر در تهران در سال‌جاری گفت: همچنین مقرر شد نظارت تصویری پلیس راهور که هم‌اکنون با ۷۰۰ دوربین انجام می‌شود با افزایش دوربین‌ها در محل‌هایی که گره‌های ترافیکی داریم تکمیل و حلقه نظارت تصویری پلیس در این بخش کامل شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.