برخورد با تبانی از سوی فدراسیون ستودنی است

۳۱فروردین۱۳،

 عبدالحمید رمضانی افزود: در ماه های قبل بارها به مسوولان برگزاری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور نسبت به اتفاقات ناجوانمردانه برخی تیم ها اخطار دادیم و اکنون این مساله محرز شد.

به گزارش ایرنا، وی اضافه کرد: باشگاه پاس به عنوان یکی از تیم های مدعی از تضییع حقوق در این رقابت ها هرگز چشم پوشی نمی کند و اعضای هیات مدیره باشگاه نیز حمایت لازم را دارند.

وی بیان داشت: پاس شانس بالایی برای حضور در لیگ برتر دارد و به عنوان تیمی که فوتبال پاک را در کنار تلاش اعضای تیم ارایه داد مستحق حضور در لیگ برتر است.

رمضانی خاطرنشان کرد: آنطور که شنیده ام مرحله پلی آف رقابت های لیگ دسته یک نیز یک هفته به تاخیر افتاد تا پرونده تیم شهرداری تبریز مورد بررسی قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه مستندات جدید را درخصوص حاشیه های یکی دیگر از تیم های دسته اولی به فدراسیون ارایه می دهد، گفت: نمی گذاریم حق تیم پاس در این مسایل پایمال شود.

تیم پاس همدان در فصل جاری رقابت های لیگ دسته یک کشور با کسب ۴۵ امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی گروه ب قرار گرفت و با یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم استقلال صنعتی خوزستان از راه یابی به مرحله پلی آف بازماند.

روز قبل سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که هیات رسیدگی به تخلفات فوتبال ایران فعالیت کادر فنی و سرپرستی تیم شهرداری تبریز را به حالت تعلیق در آورد.

در رای هیات رسیدگی به تخلفات فوتبال ایران در این خصوص آمده است: به استناد مصوبه هیات رسیدگی به تخلفات فوتبال ایران کادر فنی و سرپرستی تیم فوتبال شهرداری تبریز تا اطلاع بعدی از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال معلق و حق فعالیت فوتبالی در هیچ رده ای را نخواهد داشت.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.