برخورد با ۷هزار خودرو دودزا

۱۳م آذر ،

برخورد با ۷هزار خودرو دودزا

جانشین رئیس پلیس راهور تهران گفت: با توجه به حضور پرسنل راهنمایی ورانندگی در سطح شهر بیشترین آسیب آلودگی هوا متوجه سلامتی پرسنل پلیس راهور است.

سرهنگ بذر افشان جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت با توجه به پدیده وارونگی هوا و تشدید آلودگی هوا در شهرهای کشورمان پرسنل راهنمایی و رانندگی مخصوصا پرسنل پیاده بیش‌ترین آسیب را نسبت به بقیه اقشار جامعه از آلودگی هوا می‌بینند.
سرهنگ بذرافشان در این خصوص گفت: برای حفظ سلامتی پرسنل با مشاوره همکارانمان در بهداری ناجا، ماسک‌های فیلتردار که از نظر مقابله با آلودگی بهترین عملکرد را نسبت به ماسک‌های دیگر دارند تهیه و بین پرسنل راهنمایی و رانندگی توزیع کرده‌ایم.
وی در ادامه دربارهٔ اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای دودزا گفت: برای جلوگیری از بیشتر شدن آلودگی هوا از آغاز هفته تا کنون با حدود هفت هزار خودرو دودزا و فاقد معاینه فنی از طریق جریمه برخورد خواهد شد.
جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین تأکید کرد طبق اعلام‌های قبلی روزهای دوشنبه و سه شنبه، ۱۳ و۱۴ آذرماه فقط خودروهایی که مجوز ورود به طرح ترافیک را دارند می‌توانند به محدوده زوج و فرد وارد شوند.

دوشنبه ۱۳ آذر   ۹:۵۲

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.