برخورد تانکر ۳۰ هزار لیتری حامل موادشیمیایی با دیوار

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

8-353.jpg

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد یک دستگاه تریلر ۳۰ هزار لیتری حامل موادشیمیایی با دیواری در غرب تهران خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: خبر برخورد یک دستگاه تریلر ۳۰ هزار لیتری حامل حلال تینر در ساعت ۷:۴۵ صبح روز جمعه iبه سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه ۴۵ و ۴۶ را iبه همراه گروه نجات ۸ iبه محل اتفاق واقع در جاده قدیم کرج ورودی جاده مخصوص بعداز شهرقدس اعزام کرد.

وی ادامه‌داد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل ملاحظه کردند که یک دستگاه تریلر ۳۰ هزار لیتری حامل حلال تینر iبه سبب نامعلوم از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد با جدول با دیواره نگهبانی یک شرکت برخورد کرده و متوقف شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه خوشبختانه مورد انفجاری در این اتفاق رخ نداده است، خاطرنشان کرد: در جریان این اتفاق تانکر ۳۰ هزار لیتری آسیبی ندید.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان اقدام iبه ایمن‌سازی محل و جداکردن تانکر از کشنده کردند، گفت:‌در جریان این اتفاق تنها راننده این کامیون مصدوم شد که در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت.

ملکی با اشاره iبه اتمام این عملیات اظهارکرد: در حال حاضر آتش‌نشانان محل را ایمن‌سازی کردند و مشغول خارج‌کردن تریلر از مسیر می باشند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.