برخورد جدی پلیس راهور با ۸ تخلف حادثه ساز در طرح تابستانه

رئیس پلیس ترافیک شهری پلیس راهنمائی ور انندگی ناجا خبر داد

محسن مهرایی از برخورد جدی پلیس راهوربا ۸ تخلف حادثه ساز در طرح تابستانه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، در این مراسم پس از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و اجرای سرود همیاران پلیس، سرهنگ”محسن مهرایی”رئیس پلیس ترافیک شهری پلیس راهنمائی ور انندگی ناجا در سخنانی با اشاره به برگزاری دو دوره از این کلاس ها از فراگیری بیش از یک هزار نفر در این دوره ها در استان های”سمنان،گلستان ومازندران”خبر داد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این دوره ها دربین کارکنان راهنمائی و رانندگی کشور ادامه داد: اولین دوره این کارگاه ها به صورت متمرکز با هدف ارتقاء رفتار کارکنان در تهران برگزار شد.

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا با اشاره به اهداف اجرای قانون جدید راهور افزود: افزایش نرخ جریمه های تخلفات راهنمائی و رانندگی نه برای کسب درآمد بلکه اصلاح رفتار رانندگی است که نمی توانند خود را اصلاح کنند و ما موظف به اجرای قانون هستیم.

سرهنگ مهرایی ازکاهش ۲۵ درصدی تخلفات راهنمائی و رانندگی و تلفات حوادث رانندگی در فروردین ماه سال جاری خبر داد و افزود: کاهش تخلفات راهور نقش بسزائی در کاهش تصادفات و تلفات حوادث رانندگی دارد.

این مقام مسوول با اشاره ۸ تخلف حادثه ساز شامل سرعت و سبقت غیر مجاز،استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی، حرکت با دنده عقب در بزرگراه و عدم استفاده از کمربند ایمنی و تخلفات موتور سواران عنوان داشت:از ابتدای تیرماه و همزمان با آغاز طرح تابستانه پلیس با این جرائم بشدت برابر قانون برخورد خواهد کرد.

این گزارش حاکی است،در ابتدای این مراسم سرهنگ”بابائی”جانشین راهنمائی ورانندگی مازندران در سخنانی به ارائه گزارش برگزاری این دوره از کلاس هاپرداخت.

وی از جمله دوروس این دوره را مهارت‎های ارتباطی، رفتار اثربخش، ارشاد و رایزنی، نحوه تعامل با دیگران و مدیریت استرس وکنترل خشم برشمرد.

گفتنی است؛ سرهنگ”رحمانی” رئیس اداره آموزش راهنمائی ورانندگی ناجا و دکتر”الیاسی” رئیس هیئت مدیره علمی پلیس راهنمائی ور انندگی ناجا از مدعوین ومهمانان ویژه این مراسم بوده اند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.