برخورد سرد و زمزمه حاشیه سازی شماره ۸

: جباری در حالی در تیم استقلال ماند که مسئولان تیم استقلال ومدیریت باشگاه مخالف حضور وی بودند، اما اصرار امیر قلعه نوعی باعث شد علی فتح الله زاده راضی شود و پس از سپردن تمام مسائل مربوط به این بازیکن، به امیر قلعه نوعی با ماندنش موافقت کند و به وی اعلام کرد تمام مسئولیت های مربوط به مسائل انضباطی و حرفه ای وی مربوط به قلعه نوعی است و سرمربی استقلال باید با آن روبرو شود و مدیریتش را به عهده بگیرد تا هافبک آبی ها مشکل ساز نشود.

شایان ذکراست: چند بازیکن تیم استقلال تصور حضور وی و بازگشت جباری را نداشتند و مخالف بازگشت این بازیکن بودند به همین دلیل پس از حضور وی در تمرینات با برخورد سرد با این بازیکن نشان دادند که عدم حضور این هافبک را به حورش ترجیح دادند اما این در حالی است که جباری قرار است یک فصل دیگر همراه آبی ها باشد.

گفته می شود: بازیکنی که گزینه های کاپیتانی در تیم هستند، جزء بازیکنانی هستند که باحضور جباری مخالف هستند و در صورتی که وی به استقلال باز نمی گشت شرایط را ایده آل می دانستند.
این در حالی است که برخی از بازیکنان مدعی شدند که حضور این بازیکن عامل اصلی ایجاد حاشیه درتیم است و باعث می شود که استقلال بی جهت وارد حاشیه شود وشرایط تحت تاثیر قراردهد. درحالیکه اگر وی در تیم نبود از حاشیه ومشکلات احتمالی جلوگیری می شد./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.