برخورد شدید پلیس با پارتی‌های اینترنتی

رئیس پلیس امنیت اخلاقی در خصوص برخورد با پارتی های اینترنتی گفت: قبول داریم که این افراد در سطح کشور فعالیت داشته و از طریق اینترنت اقدام به جذب افراد می کنند به عنوان گروهی که از هر نفر ۳۰ هزار تومان دریافت و از طریق اینترنت برای آنها بلیط پارتی صادر می کرد چندی قبل شنایایی و منهدم شد. این افراد البته افرادی را در ۴۰۰ متری محل برگزاری قرار داده بودند تا اگر فردی شبیه پلیس را دیدند موضوع را اطلاع دهند اما ماموران ما توانستند به صورت نامحسوس وارد باغ شوند.
به گزارش مهر وی ادامه داد: در این پارتی انواع و اقسام مواردی که جرم محسوب می شود رخ داده و افراد حاضر و سردسته ها شناسایی و دستگیر شدند امیدواریم دستگاه قضایی با شدیدترین برخورد با این افراد برخورد کند.
به گفته روزبهانی پارتی ها بزرگترین مرکز فساد هستند و این افراد به دنبال دختران فراری و مظلوم می گردند. پای افرادی که به این اماکن باز شود دیگر امنیتی ندارند.پلیس برخورد با فساد در فضای مجازی را در دستور کار دارد.
سردار روزبهانی در پاسخ به سئوال خبرنگاری در خصوص برخورد با تبلیغ کنندگان در ماهواره گفت: استفاده از ماهواره از سال ۷۳ ممنوع است و پلیس با کسانی که کالایشان را در ماهواره تبلیغ کنند قاطعانه برخورد می کند. بر اساس وظیفه علاوه بر رصد این مسائل بر اساس گزارشهای مردمی تلفن این افراد مسدود شده است. ضمن اینکه تعدادی از این افراد شناسایی و از آنها تعهد گرفته شد. البته تعدادی از دفاتر این افراد نیز پلمب و چندین میلیارد از اجناس آنها کشف و ضبط شد.
وی با اعلام اینکه همزمان با افزایش کانال های دیجیتال صدا و سیما میزان استفاده از ماهواره نیز کاهش یافته است، گفت: تمامی دیش هایی که روی پشت بام هاست کار نمی کنند و تعداد بینندگان ماهواره نیز کم شده است.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.