برخورد قاطع با متخلفان در حریم پایتخت

۱فروردین ۱۳،

مدیر کل حریم شهر تهران با اشاره به نظارت ویژه از محدوده حریم به منظور جلوگیری از تخلفات در این محدوده ، گفت : نظارت ویژه بر این محدوده از ۲۵ اسفند ماه آغاز شده و تا ۲۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت .

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، سید صباح الدین متقی با بیان این مطلب گفت : در راستای صیانت از حریم پایتخت ، کمیته ای متشکل از مدیر کل حریم ، مدیر عامل شرکت شهربان و حریم بان و معاونان شهرسازی مناطق دارای حریم تشکیل شد و در هفت منطقه نیز تشکلی با عنوان صیانت از حریم ایجاد شده است .

وی افزود : این تشکل از ۲۵ بهمن ماه آغاز به کار کرده است و تا ۲۵ فروردین کنترل و نظارت بر حریم شهر را به شکل جدی تری دنبال می کند .

مدیر کل حریم شهر تهران با تاکید بر برخورد قاطع با متخلفات در حریم شهر خاطر نشان کرد : با اقداماتی که در این حوزه انجام می گردد امیدواریم تا شهروندان در ایام تعطیلات نوروز بتوانند از این محدوده به عنوان مکانی برای تفریح و گذران اوقات فراغت خود استفاده کنند .

متقی تصریح کرد : طی ایام تعطیلات نوروز، اقدامات لازم در خصوص جلوگیری از تجاوز به حریم ، تخلیه نخاله ها در محدوده حریم ، تغییر کاربری حریم و غیره با جدیت صورت می گیرد .

وی ابراز امیدواری کرد تا با اجرای طرح جامع حریم شهر ، از پهنه های تعریف شده در حریم ، با عنوان قطب های گردشگری ، پردیس های علمی ، فضاهای ورزشی و غیره به بهترین شکل استفاده شود .

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.