برخورد قاطع پلیس با عاملان هتک حرمت در فضای مجازی

۰۶اردیبهشت،

رییس پلیس فتا استان فارس اعلام کرد، اشخاصی که اقدام به انتشار یافتن تصاویر و اطلاعات شخصی دیگران در فضای مجازی می‌کنند، مجرم تلقی شده و پلیس با این اشخاص برخوردی قاطع خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار حوادثممتازنیوز، سرهنگ حسینی افزود : پیرو شکایت یکی از پزشکان شیراز مبنی بر هتک حیثیت وی در فضای مجازی، ماموران اقدامات خود را جهت شناسایی عامل یا عاملان این پرونده آغاز کردند.
 
وی بیان کرد: بنابر اظهارات شاکی پرونده ، فردی با هویت نامشخص مدتی است که اقدام به نصب اعلامیه و خبرنامه خانوادگی ایشان و همچنین نشر اکاذیب علیه او و خانواده اش در محل کار وی می کند و با این عمل سببات آبروریزی وی را فراهم کرده است.
 
سرهنگ حسینی افزود: در ادامه رسیدگی به پرونده متهمه شناسایی و به این یگان احضار شد، وی پس از رویت مستندات به جرم خود اعتراف کرد.
 
رییس پلیس فتا استان فارس بیان کرد: اشخاصی که اقدام به انتشار یافتن تصاویر و اطلاعات شخصی دیگران در فضای مجازی می‌کنند، یا سبب هتک حرمت شهروندان می‌شوند، مجرم تلقی شده و پلیس برای اجرای قانون و دفاع از حقوق شهروندان برخورد قاطع و قانونی را در دستور کار خود قرار داده است. /ز
 
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.